Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'potwór'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • NASZE FORUM
    • Sprawy porządkowe
    • Z życia Forum
  • EZO CAFÈ
    • Strefa Relaksu
    • EzoTube
    • Bazarek ezoteryczny
  • USŁUGI
    • Wróżby
    • Astrologia i numerologia
    • Sny
    • Szukam pomocy / Oferuję pomoc
  • WRÓŻBY, WYROCZNIE i PRZEPOWIEDNIE
    • Runy
    • Karty Klasyczne
    • Tarot
    • Pozostałe Karty
    • Inne wyrocznie i przepowiednie
  • ASTROLOGIA, HOROSKOPY, NUMEROLOGIA
    • Astrologia
    • Horoskopy
    • Horoskop urodzinowy
    • Numerologia
  • ZDROWIE, UZDRAWIANIE i MEDYCYNA NATURALNA
    • Lecznicze właściwości ziół, roślin, kamieni i olejków
    • Uzdrawianie za pomocą energii i metod naturalnych
    • Porady
  • ENERGETYKA
    • Ogólnie o energetyce
    • Postrzeganie pozazmysłowe i zdolności paranormalne
    • Rzeczy niewyjaśnione
  • SEN i ŚNIENIE
    • Sennik oraz symbole senne
    • OOBE i LD
    • Tajniki śnienia
  • MAGIA i OKULTYZM
    • Magia i systemy magiczne
    • Spirytyzm
    • Magia żywiołów i natury
    • Porady magiczne
  • DUCHOWOŚĆ, FILOZOFIE, RELIGIE i WIERZENIA
    • Rozwój Duchowy
    • Potęga umysłu
    • Religie i wierzenia
    • Ezoteryka
  • HYDEPARK
    • S.O.S.
    • Na różne tematy
    • Kącik sztuki i twórczości
    • Znaczenie imion
  • Runen Club's Runiczne pogaduszki
  • Runen Club's Linkownia, literatura, plotki o bogach, obyczaje i inne ciekawostki
  • Runen Club's Nasze Runy i dywinacja
  • Syreni Gród's Nasze miejsca: kawiarenki, knajpki, kluby, puby...
  • RIDER WAITE Club's Nasze Karty i dywinacja
  • RIDER WAITE Club's Tarotowe pogaduszki
  • RIDER WAITE Club's Linkownia, literatura, plotki o RIDER WAITE TAROT i inne ciekawostki...
  • Drzwi w inne wymiary's Ogólnie

Blogs

  • AROMATERAPIA
  • Bercikowe przygody z ezoteryką i nie tylko
  • Runen Club's Runy i my

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 10 results

  1. Nameless75

    Demony i potwory

    Witam. Co w moich snach może oznaczać bycie potworem, demonem a nawet Szatanem?
  2. Proszę o interpretację tego snu a właściwie o część snu, bo nie pamiętam reszty. To może wydawać się trochę fantastyczne, ale proszę o interpretację. Próbowałem w jakiś sposób pokonać wielkiego potwora. Był granatowy (bardzo ciemny granat), kształtem przypominał człowieka ale ręce miał trochę jak u goryla, a jego głowa to czaszka na której była skóra (bez mięsa) a na czaszcze miał drewniane koło i nie miał oczu. z jego ciała wyrastały duże fioletowe żyły. Ja byłem niewiele większy od jego pięści. Byliśmy w jakimś dużym pomieszczeniu. On próbował mnie uderzyć, ale ja unikałem ciosów i sam uderzałem i wyczekiwałem moment żeby go zaatakować. Co chwilę między nami pokazywała się jakby lina z niebieskich błyskawic jakbyśmy byli czymś powiązani. Jakaś więź. Nie pamiętam co było wcześniej i na tym kończę. Walka to końcówka snu.
  3. Nejti

    I am a monster ._.

    Ja, Mateusz i jaka inna dziewczyna(której nie znałam) mieliśmy napisać razem książkę. Mój brat miał być głównodowodzącym(lol ). Nagle zaproponował by napisać tam coś negatywnego o dziewczynie z która pracowaliśmy. Nie pamiętam już dokładnie co ale było to na serio niezwykle chamskie. Zareagowałam, mówiąc tamtej dziewczynie by się na to nie zgadzała. A co na to ona? Na mnie z mordą że "mam się go do cholery słuchać skoro jest głównodowodzącym". Wtedy już nie wytrzymałam...Podeszłam do niej i...zaczęłam ją...głaskać, po rękach, nogach, głowie, wszędzie. (o_o") I to z takim politowaniem, z tak chamskim uśmiechem, z taką...pobłażliwością. Mówiłam jej także wiele miłych rzeczy, oczywiście używając przy tym sarkazmu. Byłam tak totalnie rozpalona nienawiścią od środka że miałam ochotę jej czymś zaraz palnąć. I wiem, że gdybym to zrobiła, sprawiło by mi to przyjemność. Na szczęście się obudziłam ._." To było totalnie nienormalne...Choć stwierdziłam że i tak wolę atakować niż być atakowana.
  4. nilfaa5

    Pokonywanie lęku?

    Miałam bardzo dziwny sen. Śniło mi się, że szukam grobu dziadków. I za chiny nie mogłam go znaleźć. Potem biegłam wielkim miastem, chyba po moście. Wysokim, nad wodą. I wtedy śniło mi się, że się budzę. W moim własnym pokoju. Siadam na łóżku, dookoła jest czerwono-pomarańczowa mgła. Przed moim łóżkiem są trzy postacie. Dwie z brzegu to czarni kosiarze (śmierci). Pełnią rolę strażników. Po środku siedzi, gruba, zgarbiona o pofałdowanej skórze osoba. Jakiś potwór. Tylko oczy wydawały się ludzkie. Ale tylko trochę. Przez cały czas zachowywałam spokój. Usiadłam tuż przed poczwarą, nachyliłam się nad nią, spojrzałam głęboko w oczy i powiedziałam - Nie boję się ciebie. - W tym momencie się obudziłam. Odczuwałam po tym taki spokój, jakiego chyba nigdy. Po chwili bez problemu, spokojnie zasnęłam.
  5. barios

    2 sny do interpretacij

    Witam, możecie zinterpretować moje sny z dzieciństwa? 1.Śniło mi się że w nocy wstawałem z łóżka, szedłem po korytarzu i piłem soczek. W pewnym momencie słomka upadała. Gdy się podnosiłem głowę był przy mnie potwór. Łapał mnie za chabety i rzucał na łóżko. Co dziwne kiedy się budziłem leżały w takiej samej pozycji jak w śnie. 2. W 2 śnie spałem i nagle coś ruszało się w kuchni. Razem z mamą wstawaliśmy i patrzyliśmy co to. W śnie widziałem tego potwora pod stołem lecz mama go nie widziała. Nie mogłem nic jej powiedzieć, coś jakbym nie miał głosu. Z góry dzięki za interpretacje.
  6. Tym razem nawiedzila mnie walka na statku. Wraz ze znajomymi bylem na statku kiedy zaczął się sztorm.Zrobiło się ciemno i ponuro, na okręcie pojawili sie wojskowi ktorzy za wszelka cene probowali nas zabic. Zdobylismy bron i walczylismy z nimi. Nawet niezle nam szlo ale niektorzy byli ranni. Jednak poszlo cos nie tak i dostalem serie w noge.... schowalem sie z moimi ludzmi i kazdy sie zdziwil ze dostalem jednak rany goily sie dosc szybko lecz bolesnie. Gdy moja noga byla juz sprawna wpadlem we wscieklosc (w rzeczywistosci kiedy ktos mnie skrzywdzi tez nie moge sie opanowac) mój przyjaciel usmiechnal sie i powiedzial ,,Teraz to on ma dopiero chęć!!" wtedy wyciągnąłem śrubokręt i podbiegłem do jednego ze strzelających przeciwnikow i wbilem mu go w glowe, kolejnemu zas wydlubalem nim oczy (wygladal jak potwor Frankensteina) pognalismy na poklad i wszystko zaczelo sie uspokajac kiedy na pokladzie zobaczylem ogromnego osobnika z mackami na plecach (widzialem rowniez deszcz). Gonil nas, probowalem go odciagnac od przyjaciol rzucilem w niego tym nieszczesnym srubokretem i nagle statek sie zachwial i prawie wypadl za burte. Szybko ucieklismy od niego po czym sen sie skonczyl.... Podkreslam fakt ze nie ogladam filmow ani nie grywam w gry wiec to nie moglo wplynac na to co mi sie przysnilo. sam nie wiem jak to wszystko interpretowac, gdybyscie byli tak mili i troszke pomogli. Z Góry dziękuję.
  7. Witam! Bardzo zastanowił mnie mój dzisiejszy sen... Nigdy wcześniej nie korzystałam z senników i tym podobnych rzeczy ale dzisiaj coś mnie tknęło i postanowiłam dowiedzieć się co też oznacza mój sen... Mianowicie: Samego początku snu nie pamiętam dokładnie, ale wiem że była tam kłótnia moich rodziców i że próbowałam razem z mamą uciec przez małe okienko uprzednio wyrzucając przez nie nasze rzeczy... Jednak nie wszystko się mieściło (jak to w snach bywa- większe rzeczy przeszły z łatwością przez szczelinę w okienku ale mniejsze nie chciały się zmieścić). Sama również nie mogłam przez nie przejść więc postanowiłam uciekać drzwiami... Matka została z tyłu. Ja tym czasem poszłam szukać tych większych rzeczy, które udało mi się wyrzucić przez okienko. Brat pomógł mi, i zaprowadził mnie do piwnicy, na którą to okienko miało wychodzić. Okazało się że wychodziło ono na ukryte za ścianką pomieszczenie. Gdy brat otwierał tą ściankę, ja już wiedziałam że będzie za nią coś strasznego i nie chciałam przy tym być, więc wycofałam się do wyjścia, jednak nie zdążyłam. (Teraz zaczyna się to co mnie najbardziej zastanawia w tym śnie.) Zza ścianki wyszła świnia-potwór, strasznie brudna. Nie wyglądała przerażająco, ale coś w mojej podświadomości mi mówiło że ona jest potworem, jednak wyraz jej 'twarzy' wydał mi się przestraszony. Jak to w snach bywa, świnia-potwór chodziła na dwóch nogach i wyskoczyła na mnie z patykiem, który dzierżyła jak sztylet, w ręce. Wiem, że później walczyłam z nią 'na patyki' i wygrałam, a ona uciekła za swoją ściankę. Tymczasem mój brat wydostał stamtąd moje rzeczy. I to tyle. Tylko tyle pamiętam. Bardzo prosiłabym o pomoc w interpretacji snu...
  8. PanKtos

    Smakosz

    Witam, Śniło mi się ostatnio, że byłem na dyskotece, bawiłem się i poznałem fajną dziewczynę. Po pewnym czasie na imprezę wpadł jakiś potwór(podobny do tego z filmu "Smakosz"), więc zacząłem uciekać (jak większość) było sporo trupów. Świadomość mówiła mi, że on idzie po mnie, wiec zabrałem się z kumplem i z tą laską do jej chaty. Lecz po pewnym czasie on odnalazł ten dom i nas w tym domu. W środku była babcia tej dziewczyny, ona pokazała nam drogę ucieczki. Była jedna droga ucieczki z domu, powiedzmy że przez tak jakby korytarz (labirynt) który "smakosz"musiał pokonać, żeby nas dorwać (może zabić). Ciekawostką jest to, że w domu tej laski nie zabił babci tej dziewczyny(tak jak to zrobił na dyskotece). Gdy już doszło do tego momentu, że można było uciec, poczułem wewnętrzną potrzebę poświęcenia się, aby reszta mogła ujść z życiem. Nie znam zakończenia, ponieważ się obudziłem!! Z góry dzięki za pomoc
  9. Witam! Jestem tu nowa zazwyczaj do interpretacji snów używałam zwykłego sennika ale ostatnio miałam dziwny sen mianowicie... Byłam w bardzo dziwnym domu, urządzony w starodawnym stylu rupieciarni, pełno tam było mebli. Nie mogłam się z niego wydostać ciągle musiałam otwierać nowe drzwi, które jednak nie prowadziły na zewnątrz tylko do kolejnych pokoi z drzwiami. W końcu wyszłam na balkon nie pamiętam jaki był widok z niego ale zawróciłam do środka i znalazłam się w jakiejś ciemnej sali. Poczułam się wtedy dużo bezpieczniej bo zobaczyłam drzwi wyjściowe, nie wiem skąd wiedziałam, że to są drzwi wyjściowe... Idąc w ich stronę odwróciłam jednak głowę do tyłu zerkając na NIBY balkon, którego już nie było, zamiast tego zobaczyłam wielkie okno z zasuniętymi zasłonami moją uwagę przykuło coś co wisiało przy jego prawej stronie wyglądało jak ciemno zielona brudna szmata ale u ułamku sekundy okazało się, że to paskudny "facet" coś jak przerażający klaun, a w dodatku stał na szczudłach i sięgał aż do samego sufitu! Zanim odwróciłam głowę i zaczęłam uciekać do drzwi błysnął flesz aparatu, którym ten cudak zrobił mi zdjęcie...zaraz po tym pobiegłam do drzwi i wyszłam stamtąd... Dalej nie pamiętam co mi się śniło... Proszę o pomoc i Wasze interpretacje tego snu. Wybaczcie, że się tak rozpisałam.
  10. Guest

    POTWÓR

    snil mi sie czarny potwor w jeziorze. potwor byl wielki na kszalt węża, a woda czysta. snilo mi sie to juz drugi raz. o co chodzi?
×
×
  • Create New...