Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'wygrana'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • NASZE FORUM
    • Sprawy porządkowe
    • Z życia Forum
  • EZO CAFÈ
    • Strefa Relaksu
    • EzoTube
    • Bazarek ezoteryczny
  • USŁUGI
    • Wróżby
    • Astrologia i numerologia
    • Sny
    • Szukam pomocy / Oferuję pomoc
  • WRÓŻBY, WYROCZNIE i PRZEPOWIEDNIE
    • Runy
    • Karty Klasyczne
    • Tarot
    • Pozostałe Karty
    • Inne wyrocznie i przepowiednie
  • ASTROLOGIA, HOROSKOPY, NUMEROLOGIA
    • Astrologia
    • Horoskopy
    • Horoskop urodzinowy
    • Numerologia
  • ZDROWIE, UZDRAWIANIE i MEDYCYNA NATURALNA
    • Lecznicze właściwości ziół, roślin, kamieni i olejków
    • Uzdrawianie za pomocą energii i metod naturalnych
    • Porady
  • ENERGETYKA
    • Ogólnie o energetyce
    • Postrzeganie pozazmysłowe i zdolności paranormalne
    • Rzeczy niewyjaśnione
  • SEN i ŚNIENIE
    • Sennik oraz symbole senne
    • OOBE i LD
    • Tajniki śnienia
  • MAGIA i OKULTYZM
    • Magia i systemy magiczne
    • Spirytyzm
    • Magia żywiołów i natury
    • Porady magiczne
  • DUCHOWOŚĆ, FILOZOFIE, RELIGIE i WIERZENIA
    • Rozwój Duchowy
    • Potęga umysłu
    • Religie i wierzenia
    • Ezoteryka
  • HYDEPARK
    • S.O.S.
    • Na różne tematy
    • Kącik sztuki i twórczości
    • Znaczenie imion
  • Runen Club's Runiczne pogaduszki
  • Runen Club's Linkownia, literatura, plotki o bogach, obyczaje i inne ciekawostki
  • Runen Club's Nasze Runy i dywinacja
  • Syreni Gród's Nasze miejsca: kawiarenki, knajpki, kluby, puby...
  • RIDER WAITE Club's Nasze Karty i dywinacja
  • RIDER WAITE Club's Tarotowe pogaduszki
  • RIDER WAITE Club's Linkownia, literatura, plotki o RIDER WAITE TAROT i inne ciekawostki...
  • Drzwi w inne wymiary's Ogólnie

Blogs

  • Archiwum blogów
  • AROMATERAPIA
  • Bercikowe przygody z ezoteryką i nie tylko
  • Runen Club's Runy i my

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 8 results

  1. Guest

    SCHODY

    Śniło mi sie że jestem w mojej szkole podstawaowej.Idę po korytarzu i nagle dostrzegam moją dawną sympatie.On całuje całą moja twrz na przywitanie,po czm chwyta mnie za rękę i ślizgamy się na kolanach po podłodze.Nastepnie żegna się ze mną i mówi że się później zobaczymy.Po chwili znajduję się na starych drewnianych schodach jeżdżących i zjeżdżam nimi w dół . Dojechałam na podwórze starej kamienicy.Widzę jakiś bandziorów.Uświadamiam sobie wtedy,że nie mam przy sobie torby z pieniędzmi,więc wracam się na schody i tam ją znajduję.Kiedy znalazłam się na podwórzu jeden z bandziorów karze mi wejść
  2. hekate20

    Pieniądze - wygrana

    Miałam dzisiaj sen w której wygrywam kilka milionów złotych w lotto. Był on o tyle dziwny, że nie widziałam i nie dotykałąm tych pieniedzy lecz trzymałam w rękach wygrany kupon lotto i widziałamw szystkie liczby, które na nim były zaznaczone!!! we śnie wiedziałam , że jest to moja szczęśliwa "szóstka" lecz rano po przebudzeniu zapamietałam tylko 2 liczby z nich Bardzo proszę o interpretację tego snu.
  3. Witam, Miałam dziś w nocy sen, który chcialabym bardzo żeby stał się rzeczywistością Otóż, śniło mi się sześć szczęśliwych cyfr, wygrana, toto lotek....Sen był bardzo realistyczny...widzialam juz swoje wypowiedzenie z pracy, radość rodziny, brak zmartwień, podróże...)) Po obudzeniu się, z sześciu wyśnionych liczby w mojej głowie pozostało pięć... i co dalej? czy tak jak wg. senników powinnam grać? czy też wygrana oznaczać ma bardzo niemiłe wydarzenie w moim życiu? Pozdrawiam Monika
  4. scorpio33

    Narodziny, Wygrana?

    Snilo mi sie bardzo wyraznie i po przebudzeniu postanowilem to opisac zeby moze ktos to zinterpretowal! W snie okazuje sie ze moja mama rodzi trojaczki, i w drodze do domu ze szpitala ja mowie ze potrzebne sa nam siedzonka do auta wiec ojciec idzie sprawdzic do sklepu ale okazuje sie ze takich niema jak ja chcialem? Potem juz w domu mama kladzie sie do luzka z dziecmi i je usypia, ja wchodze do pokoju i mowie czy czasem nie jest za zimno. Potem dzieciaki drzemia ja je przytulam dwojka spi a jedno otwiera na mnie oczy i zamyka. Potem w telewizji pokazuja ze ktos wygral duza kase w lot
  5. Sen rozgrywał się w miejscu, gdzie znajdowały się automaty do gry, jednak ja pamiętam tylko jeden. Coś jak jednoręki bandyta. Najpierw grał mój brat (ostatnio nie mam z nim dobrych kontaktów), a ja się przyglądałam. Raz szło mu dobrze, raz gorzej. Po jakimś czasie ja zasiadłam przy maszynie. Wrzuciłam 10 złotych i naciskałam jeden guzik (bo tylko taka była możliwość). Na początku nic mi nie szło. W pewnym momencie moja passa się odmieniła i zaczęłam wygrywać. Nie były to duże sumy. Jakieś 160, 170 zł. Grałam dalej. Ostateczną wygraną, którą wypłaciłam było 200 zł. Byłam szczęśliwa jak nigdy, b
  6. Prosze o interpetacje dwóch snów. Jeden sen jest mój: śniło mi sie, że moja mama dostała mieszkanie. Jedno już ma 3-pok, a dostała 2-pokojowe. Przyszli goście, których nie pamietam. Zachwycali się mieszkaniem a ja byłam zła na mamę. Sama z córką i mężem mieszkam w wynajmowanym a mama nie chciała nam podarować tego 2-pok, chciała sobie zatrzymać oba mieszkania. Nic wiecej nie pamietam ze swojego snu. Tej samej nocy moja mama miała następujący sen: dostała drugie mieszkanie, 2-pokojowe. Pamietała dokładnie układ tego mieszkania. Byli u niej goście, wszyscy zmarli ale jako żywi. Jedni mili a inn
  7. Witam!Dzisiaj miałam dziwny sen.Spałam w łóżku, obudziłam się (w tym śnie), poszłam do łazienki, a tam w szafce był mały szary wąż, wróciłam do sypialni, a tam w szafie też był taki sam wąż. Było ich kilka, chowały się pod łóżko, chodziły po łóżku. Czułam strach i obrzydzenie (tak jak w rzeczywistości,ale bez paniki). Próbowałam się w tym śnie obudzić, myśląc,że mi sie to śni. W koncu sie obudziłam,ale okazało się, że to nie sen, bo węże były nadal, obok na łóżku leżała moja teściowa i wpełz na nią jeden wąż iwyglądało to tak jakby ją ugryzł,ale nie widziałam tego, tylko tak mi się wydawało. P
  8. Jeśli ktoś by chciałby zinterpretować mój sen byłabym wdzięczna. Otóż : byłam na czymś wysokim, jak te dmuchane zjeżdżalnie dla dzieci ale o wiele,wiele wyższym. Chodziło o skakanie gdzieś w dal z odbicia, parę razy mi się udało ,ale potem skoczyłam za pózno bo wszyscy "lądowisko" złożyli zaczepiłam się o jakieś rusztowanie potem o drugie powywracałam je i udało mi się spaść przezywając, to był jakiś konkurs czy coś w tym rodzaju i jurorzy postanowili przyznać mi za ten wyczyn 10 tysięcy zł. Podzieliłam się tymi pieniędzmi z mama i siostra potem przyjechał tata i nie chętnie ale mu
×
×
  • Create New...