Czarli Napisano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 Number 23 Genialny Jim Carrey, pokazał że nie jest tylko komikiem. [video=youtube_share;4ElUBr6-GLU] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amores Napisano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2011 Blade Runner ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi1986 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Fanatyk Ostatni król Szkocji Księżna Pretty Women Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malamiii Napisano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 a mój ulubiony to "Przeminęło z wiatrem " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberta Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Artysta, Ruchomy zamek Hauru, Jeden dzień, Pachnidło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalka47 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) [[video=youtube;R6XOHXYEMtw] url=http://www.youtube.com/watch?v=mNZMXkVrz78]Biały oleander cały film (lektor pl) - YouTube[/url] Edytowane 29 Stycznia 2013 przez nalka47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basej Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Jest kilkadziesiąt dobrych filmów. Moje perły to Szeregowiec Rayan lub Zielona Mila - jednak to klasyki które chyba każdy zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalka47 Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 [video=youtube;mpr0jXBmLTU]http://www.youtube.com/watch?v=mpr0jXBmLTU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 3 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2013 (edytowane) no to troche tego było bo kinomaniak ze mnie niezły jedne ze świeżych, które mi utkwiły w pamieci za super fabułe i swietna gre to: Kod nieśmiertelności Książe Persji Zaklęci w czasie Numer 23 (psychlogiczny z jim carey'em tym co grał w wielu najlepszych komediach:D ) Edytowane 4 Lutego 2013 przez Asmic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daffne Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Ezoterycznie: The Fallen http://seriale.moje.pl/Upadłe_anioły/sezon-1/odcinek-2,Napisy_PL.html http://seriale.moje.pl/Upadłe_anioły/sezon-1/odcinek-2,Lektor_PL.html http://seriale.moje.pl/Upadłe_anioły/sezon-1/odcinek-3,Lektor_PL.html Constantine Constantine (2005) Lektor PL Filmy Online - Seans Online Gabriel gabriel online Lektor 2007 Łowca Snów Łowca Snów / Dreamcatcher / Lektor - filmy online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaMAJ Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Atlas Chmur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambere Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 *****Revenge****** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambere Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 aaaaa :] zapomniałam ****Skazany na śmierć***** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KataMusica Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 Z filmów Christophera Nolana: - "Śledząc" - "Memento" - "Bezsenność" - "Prestiż" - "Mroczny Rycerz" - "Incepcja" dalej... filmy może nie ulubione, ale te które w pewien sposób zwróciły moją uwagę: "Labirynt Fauna" (Guillermo del Toro), "Gra" (David Fincher), "Król tańczy" (Gérard Corbiau), "Amadeusz" (Milos Forman), "Królestwo zwierząt" (David Michôd), "Zodiak" (David Fincher), "Ocean's Eleven: Ryzykowna gra" (Steven Soderbergh), "Patriota" (Roland Emmerich), "Donnie Darko" ( Richard Kelly), "Król lew" (Rob Minkoff, Roger Allers). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exquisite Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Cyrk Motyli ... Polecam [video=youtube;LmokzlrsH3s] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiore86 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Atlas chmur Bękarty wojny Taken Dystrykt 9 360. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez fiore86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vianne 22 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 (edytowane) "Forrest Gump" "Czekolada" "Niebieski" "Podwójne życie Weroniki" "Życie jest piękne" "Masz wiadomość" "Atlas chmur" "Życie Pi" "Podziemny krąg" "Efekt motyla" "Kontakt" "Jasminum" "Requiem dla snu" "Dom dusz" "Miasto aniołów" "Duma i uprzedzenie" "Rozważna i romantyczna" "Patch Adams" "Między piekłem a niebem" Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Vianne 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezofka Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Stoker, fight club Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cammie2063 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 (edytowane) Sporo jest tych filmów Ostatnio przypadł mi do gustu film Zerwany i Wątpliwość. Poza tym uwielbiam filmy z Jasonem Stathamem - np. Transporet, Adrenalina, z Tomem Hanksem i Adamem Sandlerem ____________________ Czy nas jeszcze pamiętasz http://www.feldhaus.pl z niskich cen! Edytowane 30 Maja 2014 przez cammie2063 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abitlonger Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 polecam film Fourth Kind na faktach o porwaniu przez ufo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bellamisa Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Nie wiecie czy beda nowe odcinki ? Stare znam juz wzdluz i wszerz... W poprzek i wzdluz... Uwielbiam rodzinke adamaS Czy nie sadzicie, ze jedna z aktorek mimo figury topowej modelki straszy kaczym dziobem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lelelu Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 Ostatnio oglądałem film pt "Harry Angel" film mial fajny klimacik. Film powiązany z ezoteryką ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giko Napisano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 'Wróg u bram' 'Skazani na Shawshank' 'Droga' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anar Napisano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 moje top6: 1. 'Into the Wild' (Wszystko za życie) 2. 'Inception' (Incepcja) 3. 'The Martian' (Marsjanin) 4. 'The Revenant' (Zjawa) 5. 'Un chien andalou' (Pies andaluzyjski) 6. 'Ex Machina' (Ex Machina) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.