Skocz do zawartości

Złe przeczucie


anastazja21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Otóż mam ogromny problem, ostatniej nocy śniły mi się dwa sny, które mają mało ze sobą wspólnego, ale obawiam się, że mogą mieć ze sobą po ich analizie coś wspólnego. Niestety nie znam się na tym, może mógłby ktoś mi w tym pomóc?

Pierwszy sen to sen, w którym idąc szkolnym korytarzem widzę dziewczynę, która zbiega ze schodów na jej głowie widać ogromną dziurę która tryska ciemno czerwoną krwią. Podbiegłam szybko do profesorki, która była zaraz za nią i zapytałam co się jej stało, ta odpowiedziała, że ktoś w ramach 'zakładu' kazał jej przybić gwoździa do głowy. Wraz z koleżanką szybko udałyśmy się do toalety, w której ona już była i zaczęłyśmy jej pomagać w obmyciu rany. Zostałam poplamiona krwią i zrobiło mi się słabo. Zaraz po tym przebudziłam się i byłam bardzo zaniepokojona. Kiedy w końcu udało mi się ponownie zasnąć nadszedł kolejny sen, w którym znalazłam się w samochodzie niewiadomego pochodzenia z nieznajomymi ludźmi. Na tylnich siedzeniach samochodu siedziała ja i ciężarna kobieta. Jej mężczyzna prowadził bardzo szybko i pokonywał różne zakręty, które doprowadziły tę kobietę do torsji. Trzymała się za usta jakby już nie mogła wytrzymać tej podróży i zaraz po prostu zwymiotować. Zaczęłam krzyczeć na tego faceta, żeby zwolnił. Zatrzymaliśmy się na jakimś parkingu. Mężczyzna wysiał i zaczął szperać w bagażniku, a kobieta wysiadła, żeby zaczerpnąć świeżego powietrza, obydwoje byli bardzo smutni i przerażeni. Wysiadłam z samochodu, żeby zapytać ją czy już wszystko w porządku i w tej samej chwili ona podbiegła i zwymiotowała do kosza na śmieci. Zaczęła wręcz wydzierać się i pytać do samej siebie: CO JEŚLI ONO NIE ŻYJE !? płakała jak małe dziecko. Chłopak od razu do niej podbiegł przytulił i kulili się na ziemii i płakali, byłam bezradna. Znowu się przebudziłam...