Skocz do zawartości

Ważna INFORMACJA


Izis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taką prośbę, dla osób uczestniczących w Kursie Numerologii:

aby przez przypadek nikomu do głowy nawet nie wpadło: "O to, to się nie zapytam, bo co sobie jeszcze o mnie pomyślą, że nie umię liczyć, czy co :neutral: " ?

Pamiętajcie, że interpretujecie Waszą Drogę Życia i jakakolwiek niejasność nie jest byle czym - to bardzo ważne, abyście odczytywali właściwe energie, wiecie jak łatwo złapać sugestie, to zbyt odpowiedzialne zadanie, aby sobie czytać coś, czego nie jest się pewnym. Po to tu jestem, aby pomóc wszystkim, którzy tego potrzebują. To taka moja mała prośba, aby nie bać się pytać, no chyba, że wszystko jest jasne, to rozumiem.

Pozdrawiam wszytskich główkujących nad własną datą urodzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Izis witam Cię serdecznie. Wszystkie tematy przedrukowalam i studiuję ale to jest dla mnie za trudne. Błagam Cię oblicz moją datę ur.24,11,1942. Proszę chociaż o piramidkę.

Pozdrawiam cieplutko Wala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...