Jump to content

skad sie wzielo to slowo?


karolajn

Recommended Posts

Nigdy nie pamietalam jak nazywa sie usuniecie zeba. Dzis rano sie budze ze slowem resekcja!. Wchodze szybko na internet i wpisuje slowo resekcja. Wyskakuje resekcja zeba - usuniecie... itd. xD dziwne nie? skad mi sie to slowo wzielo skoro go nie znalam a sen dotyczyl wlasnie usuniecia mojego zeba xD lecz nie bylo zadnego zabiego tylko mowa ze zostal usuniety?

a dokladniej bylo tak: bylo pelno ludzi, a gabinet wygladal jak salon fryzjerski. mama siedziala na korytarzu ja sie pytam pani za ile kolejna wizyta. Pani bylo trudno powiedziec! wychodze i mama sie pyta kiedy kolejna wizyta ja mowie, ze pani nie wie, wiec mama idzie do pani i sie pyta kolejny raz a pani mowi: Trudno mi okreslic, bo to po resekcji, to tak za 2, 3 tygodnie moze. Dam znac.

Dentysty sie nie boje jakby co a sama chce nim zostac xD. Nie ogladalam zednych filmow przed snem xd . zamierzam to opowiedziec mojej dentystce :D

 

Znam tylko slowo ekstrakcja, chociaz jezeli bedzie podane to slowo to skojarze ale tak zeby odrazu powiedziec to nie pamietam nigdy. Ale slowa resekcja w zyciu nie slyszalam i nie znalam !

Link to post
Share on other sites
LoonyMystic
Znam tylko slowo ekstrakcja, chociaz jezeli bedzie podane to slowo to skojarze ale tak zeby odrazu powiedziec to nie pamietam nigdy. Ale slowa resekcja w zyciu nie slyszalam i nie znalam !

zdziwiłabyś się jak wiele słów i rzeczy może człowiek zapamiętać podświadomie ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...