Skocz do zawartości

krew, bójka i autobus


LusiaKlusia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowa i przyznaję, że kompletnie nie znam się na interpretacji snów, jednak wierzę, że sny coś oznaczają i warto znać ich znaczenie.

Odkąd jestem w ciąży mam przedziwne sny, ale ten który przyśnił mi się przed chwilą spowodował, że zarejestrowałam się na tym forum i zakładam ten wątek.

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Oto sen:

 

Jestem w toalecie z jakimś chłopakiem i on mówi mi, że po nodze płynie mi krew, nie wierzę mu po czym patrzę na nogę i ta krew rzeczywiście tam jest... Biegnę do mamy, bo w końcu jestem w ciąży i bardzo się boję bo tej krwi jest strasznie dużo, a ona się tylko uśmiecha i mówi, że zaraz coś mi pokaże. Po kilku sekundach wyświetla mi film obrazkowy który głosem męskim oznajmia mi, że to nic takiego. Pełna obaw wybiegam z domu i idę ulicą. Zaczepiają mnie jacyś chłopacy, ale po chwili spotykam mojego chłopaka wraz z moją dwuletnią siostrą w wózku. Wsiadam z nimi do autobusu. Tam spotykam byłą dziewczynę mojego lubego i dokładnie ją obserwuję. Po chwili zaczynamy się wyzywać. Autobus staje , wszyscy wychodzą a ja rzucam się na nią i zaczynam ją bić. Wyrywam jej włosy, biję po twarzy. Po wszystkim ona wstaje i mówi, że mi gratuluje. Ja łapię się za brzuch i grożę jej, że jeśl cokolwiek zrobi mojemu dziecku zabiję ją. Mój chłopak nic sobie z tego nie robi i spokojnie na mnie czeka. Parę minut później wsadza moją małą siostrzyczkę do autobusu [sAMĄ!] i ona odjeżdża. On biegnie za autobusem i krzyczy a ja pcham wózek i jestem strasznie zmęczona.

Po tym wstałam zlana zimnym potem i nie mogę spać ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie przywiązywałbym do tego snu jakieś specjalnej uwagi i wmawianiu ci szczególnych znaczeń bo ich nie ma.

Krwawienie - to taki typowy lęk przed tym czy aby napewno wszystko w porządku.