Skocz do zawartości

LD przez paraliż senny


jajek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio staram się wejść w świadome śnienie poprzez paraliż senny. Niestety mam z tym problemy. Nie potrafię osiągnąć paraliżu. Leżę zrelaksowany w bezruchu około godzinę, lecz paraliżu nie doznaję. Zauważyłem jedynie, że moje ciało lekko drętwieje. Mogę jednak nadal nim poruszać. Mam kilka pytań. Czy możliwe, że lekki strach wpływa na niemoc w uzyskaniu paraliżu? Jeśli już uzyskam paraliż to jak mam przejść do snu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tyle na LD żeby się wypowiadać. Doznałam tego zjawiska w sumie dwa razy w życiu i nie z własnej woli.

Natomiast paraliże mi się często zdarzają. Ale zazwyczaj w nie wpadam po śnie lub przed. Ostatnio byłam ciekawa czy uda mi się wpaść w paraliż z własnej woli.

Leżałam 15 min spokojnie na wznak. Po tym czasie doznałam właśnie takiego uczucia jak pod czas paraliżu, ale mogłam się ruszać (podobnie jak ty). Widziałam przed oczami jakby kawałki płomieni w kolorze bieli i obraz był pod powiekami coraz jaśniejszy... Potem zmieniał się na coraz ciemniejszy były tam kolory fioletu, granatu i zieleni. Jakby ustępowało to uczucie paraliżowe ;p Trochę się zawiodłam i otworzyłam oczy.

Ale zdarza mi się, że czuję nadchodzący paraliż - wtedy się szybko wybudzam. W przeciwieństwie do ciebie raczej go nie chcę :)

Chyba poszukam innej metody na LD. Bardzo mi się podoba to, że umieszczamy COŚ/KOGOŚ podświadomie we śnie i po odtworzeniu tego CZEGOŚ/KOGOŚ orientujemy się że śnimy.

Muszę poćwiczyć !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja paraliż senny miałam w sumie dość niedawno pierwszy raz w życiu, na szczęście było to po przeczytaniu wielu artykułów o nim. Większość ludzi pisała oczywiście, że byli wtedy wystraszeni, a ja kiedy doznałam tego paraliżu byłam oczywiście z siebie dumna, że wiem o co chodzi :_haha: