Skocz do zawartości

Silna WIĘŹ (w śnie).


SmileBaby

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio mam ciągle sny o jednej tematyce, są w nich osoby, których nigdy nie widziałam, nie znam ich i nie wiem dlaczego czuję do nich takie mocne przywiązanie.

 

W pierwszym takim śnie (śniło mi się to dwa razy pod rząd) uciekałam z mojego domu, wszędzie czerwień i pomarańcz. Kłęby dymu i kurzu. Jakaś strzelanina za domem, wybuchy, nie wiem co się dzieje, nie orientuję się. Raptem pod bramkę podjeżdża mini van. Jakieś małżeństwo(on za kierownicą, kobieta obok), dziecko w foteliku, trzyma zakrwawionego misia. Machają do mnie i karzą mi wskoczyć przez otwarty bagażnik. Biegnę, wskakuję. Jestem tyłem do kierowcy, kobieta odwraca się i chwyta mnie za ramiona. Karze odjeżdżać mężczyźnie, nagle zza rogu domu wybiega brunetka. O pięknej twarzy, biegnie w moją stroną, patrzy mi się w oczy, płacze, coś krzyczy. Chcę ją uratować, wiem, że ją kocham, tak jakby była mi kimś bardzo bliskim, jakby była moją matką, wyciągam w jej stronę ręce, kobieta trzymająca mnie coraz bardziej mnie ściska i krzyczy, że nie mogę wysiąść, samochód rusza. Brunetka jest o trzy kroki od vana. Złapała mnie za rękę, ale van raptownie przyśpieszył, puściłam ją, jej twarz skamieniała i cały mój dom wraz z nią wyleciał w powietrze. Obudziłam się.

 

Jak już mówiłam, nie znam tej osoby, nigdy też jej nie widziałam, a moja prawdziwa matka nie żyję.

 

To tylko jeden z takich snów. W drugim, całkiem nie dawno, śniłam o chłopcu i mordowaniu. A było to tak: