Skocz do zawartości

podróż pociągiem


danulka2222

Rekomendowane odpowiedzi

Śniło mi się, że jadę pociągiem, wagon jakiś nietypowy, dużo miejsca, siedzę wygodnie, mam porozkładane książki , gazety, notatki (chyba jadę na egzamin z angielskiego). Rozmawiam z jakimiś kobietami, pociąg się zatrzymuje (chyba we Wrocławiu), kobiety wysiadają, ja też chcę wysiąść, bo mam przesiadkę do Zielonej Góry. Zaczynam się pakować, kiepsko mi idzie, w końcu jestem przy drzwiach, ale pociąg rusza. Stoję przy drzwiach i zastanawiam się kiedy będzie następna stacja i czy złapię pociąg do Zielonej Góry. Bardzo mnie interesuje co oznacza ten sen. Jedyne co się zgadza w rzeczywistości to egzamin z angielskiego, który będę zdawać za jakieś trzy miesiące i obawiam się o jego wynik. Ale zdawać go będę w Poznaniu i pojadę tam samochodem. W realu pociągami jeżdżę bardzo rzadko, we Wrocławiu jestem tylko przejazdem, w Zielonej Górze raz do roku u kuzyna i jeżdżę tam samochodem.

Bardzo proszę o interpretację i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Już Ci odpowiadam.

Sen o jeździe pociągiem oznacza jakieś zminy w naszym życiu zmiany dynamiczne, związane z ruchem, działaniem ale twój pociąg jest "dziwny" masz mieć przesiadkę ale nie zdążyłaś się spakować przez co nie wiesz czy na następnej stacji się przesiądziesz ja to widzę tak nie bardzo sie chcesz zabrać za naukę bo zawsze jest coś innego do roboty (kobiety w przedziale), odkładasz naukę i przygotowania ( to jest te nie spakowanie się na czas)powduje to opóźnienia (mozliowśc poprawki) i zastanawianie sie co dalej.

Jeszcze nie jest za późno!

pozdrawiam:

Sławomir

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Ci dziękuję, trafiłeś w dziesiątkę, uczę się do ważnego egzaminu i zawsze znajduję coś innego do roboty. Myślę, że to poważne ostrzeżenie, że muszę się wziąć ostro do pracy. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji