Skocz do zawartości

Obca kobieta, twarz przemienia się w męską, korytarz


zmeczona1717

Rekomendowane odpowiedzi

Właściwie to nie wiedziałam gdzie umieścic swój temat. Zdecydowałam, że zrobię to tu, ponieważ chcę opisać swój sen i dowiedzieć się czy ma on jakieś znaczenie...

Od kilku lat mój problem polega na tym, że przed snem słyszę głosy na jawie, np męski głos mówiący "nadejdzie czas zemsty"...na początku byłam przerażona ale przyzwyczaiłam się jednak do tego. Gorsze jest jednak to co stało się wczoraj...to było coś w rodzaju snu na jawie, ja bym to tak nazwała, jednak nie jestem pewna, nie znam się na tym. Przechodząc do rzeczy...leżałam wieczorem w łózku kidy nagle zamknęłam oczy i świadomie myślałam o kilku rzeczach, które zdarzyły się w ciągu dnia. Należy tu zaznaczyć że były to wydarzenia raczej wesołe, byłam w dobrym nastroju. I tu nagle przed moimi oczami ukazał się ten nazwijmy to sen. Sytuacja: idę z jakąś kobietą korytarzem i nagle ona uśmiechnięta mówi do mnie "Ale ty podobna do swojej matki", na co ja zdziwiona "Zna Pani moją matkę?" I wtedy ona, a raczej jej twarz zaczęła płyzmeniać się w męską twarz pełną grymasu, cierpienia bólu, skrzywioną twarz jakiegoś starszego mężczyzny. Cały czas byłam świadoma tego, że to nie dzieje się naprawdę, że to kolejny wybryk mojego umysłu, wiedziałam, że nie śpię, byłam świadoma, że leżę włóżku, wiedziałam w jaki sposób byłam świadoma połozenia każdej częsci mojego ciała dlatego to było takie dziwne i starałam się otworzyć oczy. Jednak nie mogłam, czułam jakby w moim mózgu włączyły się jakieś blokady, coś kazało mi patrzeć na twarz mężczyzny. Mogłam jednak mocniej zaciskać oczy dzięki czemu obraz stawał się rozmazany. Po kilku sekundach udało mi się dojść do siebie. Otworzyłam oczy przerażona, gdy się obudziłam była godzina 11:57 i resztę nocy bałam się zasnąć, wszystko w pokoju wydawało mi się takie ciemne, czułam i nadal czuję, że ten sen ma jakieś znaczenie dla mojego życia, dlatego proszę was o pomoc w zint