Skocz do zawartości

Ile trzeba czekać na efekt rytuału?


iwwww

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli przeprowadzasz go z książki, z netowych zapisków różnych lub z podpowiedzi innych, nie jest skonstruowany od podstaw przez Ciebie... to sądzę, że całe życie. Bo po prostu nie da żadnego efektu. Magia nie skutkuje dla tych, którzy nie rozumieją na jakiej zasadzie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu zakładasz że pomysł był ściągnięty i że nie wiem na czym magia polega?Bo jestem początkującą?Od początku do końca wymyślony był przeze mnie.Jeżeli jestm na tym forum to widać oriętuję sie w podstawach.Pytanie moje nie tyczyło sie konkretnej odpowiedzi ale opinii kilkorga z Was "FACHOWCÓW" Wiem że nie ma określonego czasu ale mniej wiecej ze swoich doświadczeń oriętujecie sie kiedy można sie efektów spodziewać!!!!!!!!!

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ile trzeba czekać na efekt rytuału?"

Można i do końca życia, albo i dłużej. Czasem nawet coś, co wymyśliło się samemu, w co włożyło się sporo energi i skupienia, może wcale nie zadziałać. Innym razem zaś jakaś rzecz może się udać całkiem przypadkowo. Ustalanie zasad, w jaki jeden konkretny sposób i jak szybko działa magia, uważam za czystą abstrakcję. Dlatego na Twoje pytanie mogę odpowiedzieć, że tyle skutków ile sytuacji. Po prostu czekaj i obserwuj. A jak nie wyjdzie, to spróbuj się zastanowić nad przyczynami. Byle nie za bardzo, bo naprawdę można od tego zwariować.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu zakładasz że pomysł był ściągnięty i że nie wiem na czym magia polega?Bo jestem początkującą?
Jeżeli...

Elwinga MM użyła operatora logicznego implikacji, nawet jeśli pierwsza część zdania jest błędna, to jeżeli druga jest prawdziwa to cała implikacja jest poprawna. Nic nie powiedziałaś o sobie, nic o Tobie nie wiemy, dlatego też napisała jak napisała i nie ma w tym nic złego czy błędnego.