Skocz do zawartości

Interpretacja rozkładu - PILNE!!!


pawel116

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od czasu do czasu wróżę sobie z kart klasycznych, a że jestem początkujący, mam spory problem z interpretacją. Dzisiaj rozłożyłem sobie karty według schematu 3x8 z użyciem 24 kart (wziąłem pod uwagę iż nie wszystkie wróżki na forum "obsługują" całą talię 52 kart - bez urazy:mrgreen:). Oto co mi wyszło:

 

I rząd:

Walet Karo + Król Pik + Dama Karo (o) + 10 Pik (o) + 9 Karo + Król Karo (o) + 10 Trefl + As Kier

 

II rząd:

As Trefl (o) + 10 Karo + 9 Trefl + Walet Trefl (o) + As Karo + Dama Pik + Król Kier (o) + Dama Kier

 

III rząd:

As Pik (o) + Dama Trefl + Walet Pik + Król Trefl + Walet Kier + 10 Kier + 9 Kier (o) + 9 Pik (o)

 

Bardzo proszę o pomoc w zinterpretowaniu tego rozkładu. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ na pewno nie omieszkam tego zrobić.

 

i dobrze, bo nikt ci tego tu nie zinterpretuje jak sam najpierw tego nie zrobisz. Zresztą, nie dziw się, jak się tobie nie chce interpretować , tylko wrzucasz to tu, to dlaczego komuś ma się chcieć nad tym siedzieć?

Edytowane przez Rokka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 kart???

pierwsze słyszę, a siedzę w tym już jakiś czas. 24 czy 32 ok, ale nie 52 (no chyba, że to pasjans) :D:D

Jakie wyszły Ci pierwsze 3 karty? Powinieneś od tego zacząć, bo to jest najistotniejsze.

Zamieść proszę swoją interpretację.

A ja zamieszczę swoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się obrażać :):)

Napisz swoją interpretację. Inni dodadzą swoją.

 

No ja zawsze używam 32, nigdy nie słyszałam, żeby ktoś stawiał 52.

No ale każdy ma swój indywidualny sposób :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się obrażać :):)

Napisz swoją interpretację. Inni dodadzą swoją.

 

Ja się nie obrażam. Tylko szkoda, bo to mi zajmie sporą część czasu. Przecież napisałem, że jestem początkujący i sobie nie radzę.