Skocz do zawartości

Początkująca osoba zaciekawiona LD


Senna123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującą osoba na tym forum i wlaśnie natknęlam się na tematy o LD. Z Zaciekawiona na maksa chcę spróbować świadomego snu i chcialabym w nim LATAĆ ! Och tak, to moje największe marzenie. Ale problem w tym, że pojawiają się obawy, oraz brak wiedzy. Jak to zrobić? Czy to naprawdę istnieje ? A co, jeśli się nie obudzę ? Jeśli cala zdrętwieję i spanikuję przy pierwszej bądź kolejnej próbie ? Boję się paraliżu, koszmarów... - Oto moje obawy. Z resztą pewnie większość początkujących ma takie "strachy"... Proszę o szczególową pomoc, jestem początkująca, i baaardzo chcę świadomie latać :smutny: Chociaż przez chwilę...

 

Proszę was o pomoc ! : )

 

Wiem, że powinnam poszukać dodanych wczesniej tematów i poczytać... Robilam tak i to mi nic nie daje. Potrzebuje indywidualnej pomocy i zrozumienia...

Edytowane przez Senna123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro czytałaś co nieco, więc "podstawy" znasz ;) A do strachu nie ma powodu, bo nie ma różnicy między LD a normalnym snem oprócz świadomości, tak więc jest takie samo prawdopodobieństwo że się nie obudzisz z LD jak z normalnego snu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc to mnie uspokoilo...

Znam już kilka "podstaw" i metod... Jednak nie wiem jak się do tego zabrać.. Prowadzić dzienniczek snów ? Szczerze, zapamiętuję sny, jednak czasem nie mam snu i usypiam i budzę się i nic nie wiem, nie pamietam. Osiągnięcie świadomego snu jest wiadomo - trudne...

 

Od czego zacząć ?

Edytowane przez Senna123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja świadome sny znam już od dawna, chociaż tylko 1 mi się udało z tego co pamiętam. Prowadz dzienniczek jeśli myślisz że ci to pomoże, ja bez prowadzenia potrafie zapamiętać wiele snów, tylko z tobą widzę że piszesz że jest inaczej. Jeśli czujesz że powinnaś prowadzić dzienniczek snu, prowadz go, jak nie to nie.