Skocz do zawartości

czy dobrze interpretuję


pesymistyczna-optymistka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej...wczoraj robiłam sobie taką wróżbę..losuję się 8 kart z tali i układa w kształcie serca :z_jezorem: karty 1,2,3,4 opisują uczucia osoby o którą pytamy,zaś 5,6,7-nasze uczucia do osoby o którą pytamy,nasz stosunek do niej itp a 8 karta to odp na pytanie..no i ja się spytałam czy pan X coś do mnie czuję

 

1- dama pik

2- 8 kier

3- dama kier

4- 7 karo

5- 9 pik

6- 2 pik

7- 7 kier

8- walet trefl

 

więc czy dobrze to interpretuję? on cierpiał w przeszłości z powodu zawodu miłosnego,ale jest szansa,bo 8 kier to pomyślna karta dla przyszłych wydarzeń..jednak mogę pojawić się złudzenia,że on nie jest taki jak ja myślę, kibicuję nam i pomaga jakaś kobieta,ale niestety możemy być obiektem plotek,gwałtownych uczuć..mogę być narażona na łzy smutek,komplikacje,ale powinnam być dobre myśli,bo walet trefl to mężczyzna zdecydowany..jest moją szansą na przyszłością itp

 

jestem początkująca i mam trochę trudności :icon_smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Erza

no przykro mi bardzo, ale z tego nic raczej nie będzie

Ty podświadomie szukasz pocieszenia, darzysz go uczuciem, aczkolwiek jest to uczucie jeszcze niedojrzałe, intensywne, ale niestałe.

On natomiast zupełnie się odcina i nie widać zainteresowania z jego strony, przynajmniej takiego jakiego być oczekiwała.

Walet Trefl na poz. 8 mówi jedynie o sympatii koleżeńskiej, on Cię jedynie lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja zgadzam się z Erzą, ale jednak szansa się jakaś pojawia, ale raczej na króciutko, co do tego uczucia to on raczej sympatię, zamyka się na Ciebie hm

Ale tez nie bardzo rozumiem po co było zadawane pytanie "co Pan do Ciebie czuje", skoro w rozkładzie pojawiają się już uczucia, to troszkę bez sensu i być może troszkę namąciło to pytanie hm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach