Skocz do zawartości

Bardzo proszę o pomoc w interpretacji.


evea

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc w interpretacji numerologicznej.

 

Ja: 16.03.1979

Partner: 31.08.1970.

 

Jaki czeka NAS rok numerologiczny od września? Na co uważać? Na co się przygotować?

 

 

Bardzo prroszę o pomoc. Nie chciałabym naciągać na darmową interpretację, zwłaszcza, że to mój pierwszy post. Mogę odwdzięczyć się poradą prawną (jestem prawnikiem) albo zapłacić za interpretację. bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam evea,

 

Zanim cokolwiek dalej napiszę, proszę miej na uwadze, że numerologia nie jest żadną wyrocznią, ok.? Często czytając jakąkolwiek formę dywinacji, przyjmujemy, że będzie i tak i tak i nic już się nie da z tym zrobić – BZDURA! Nasze życie jest w naszych rękach i tylko my o nim decydujemy – nie cyferki. Cyferki pomagają nam zrozumieć aktualny stan rzeczy, odpowiadają na pytanie dlaczego, nakreślają, pod wpływem jakich energii będziemy i jak najlepiej dane okresy wykorzystać. Nie tworzą naszego życia za nas.

 

Po pierwsze, jesteście związkiem karmicznym i to trudnym – suma Waszych Dróg Życiowych to 11 (Ty jesteś 9/27, a Pan 2/11 – obie wibracje są uduchowione). Mówi ona o głębokich związkach uczuciowych, emocjonalnych, ale niestety nie jest to dobra wibracja dla związków partnerskich... Wskazuje, ze jest to trudna relacja karmiczna, ponieważ 11 jest informacją o pewnym rozdźwięku, o sytuacji, gdzie dwie osoby nie są do końca w stanie zaakceptować swojego indywidualizmu. Niestety 11 niesie utraty, więc tu czasami jest taka informacja, że jest to związek obłożony doświadczeniem...