Skocz do zawartości

mój pierwszy karmiczny-dotyczący posaidania dzieci


Gość AngeloYasmine

Rekomendowane odpowiedzi

Gość AngeloYasmine

Proszę was o pomoc.To mój pierwszy rozkład o karmę,kompletnie jestem zielona w tym temacie.Muszę sprawdzić obciążenia karmiczne dotyczące posiadania dzieci.Karty ciągle ostano zwracały mi uwagę na macierzyństwo ale jakby były jakieś problemy.Myślałam że może zdrowotne ale nie ...poprosiłam kogoś tu na forum o sprawdzenie tego i podpowiedziała mi ta osoba że mam sprawdzić karmę.Więc sprawdzam bo tu są jakieś problemy z poprzednich wcieleń.Proszę was o wyrozumiałość i pomoc i interpretacji tego.Dziękuję .

s - sygnifikator

1 - skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów-ze zbyt dużej wrażliwości emocjonalnej,

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne 4kielichy dominacja przeszłości nad przyszłością,niemożność oderwania się od przeszłości

3 - co powinieniem zrobić Rycerz Mieczy przeciąć i usunąć przyczynę tego…hmhm tylko jak???

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy-mama ,teściowa czy starsza przyjaciółka??

5 - ostateczny rezultat 9 kielichów—może być ta ciąża ale do końca nie będę usaatysfakcjonowana...

 

nie za bardzo wiem czy dobrze to interpretuje prosze wwas o pomoc.Dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów

 

Z faktu, że w poprzednim wcieleniu chciałaś mieć dziecko, czekałaś na to i nie doczekałaś się.

 

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne 4kielichy

 

myślę, że podświadomie blokujesz sie swoim lękiem związanym z macierzyństwem.

 

3 - co powinieniem zrobić Rycerz Mieczy przeciąć i usunąć przyczynę tego…hmhm tylko jak???

 

Odciąć się od złych wzorców myślenia i uświadomić, że skoro nie ma przeszkód to bez problemu możesz być matką.

 

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy-mama ,teściowa czy starsza przyjaciółka??

 

Kobieta, ktora spełniła się już jako matka i ma doświadczenia zwiążane w temacie (może sama miała problem z zajściem w ciążę?)

 

5 - ostateczny rezultat 9 kielichów—może być ta ciąża ale do końca nie będę usaatysfakcjonowana...

 

9 kielichów to karta rodu więć myślę, że będzie ciąża i to nie jedna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Maestro

1- skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów-jesteś bardzo uczuciową osobą, zbyt emocjonalnie reagujesz na pewne sprawy, może być tez tak,że do końca nie wiesz czy chcesz dziecka, sama czujesz sie jeszcze b.mloda

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne 4kielichy być moze w poprzednich wcieleniach miałas jakieś problemy ze spełnieniem sie w roli matki, co powoduje jakiś rodzaj zniechęcenia w obecnym wcieleniu

3 - co powinieniem zrobić Rycerz Mieczy po prostu zawalczyć o swoje, odciać sie od niepotrzebnych emocji, które Cię blokuja, podejśc do całej sprawy na zimno

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy-jakas kobieta po przejściach, moze ropzwódka, osoba doświaczona życiowo, mądra

5 - ostateczny rezultat 9 kielichów—takie niespełnienie, będzie ciaża, ale z powodu mylnych wyobrazeń na jej temat(wiesz, moze szczęsliwe matki nagadają Ci jak to cudownie byc w ciąży, a Ty bedziesz niezadowolona, bo przytyjesz, pojawią się mdłości i inne "przyjemności" z tym związane) nie będziesz zbyt szcżęśliwa; inne skojarzenie jakie miałam z tą kartą to samotne wychowywanie dziecka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - skąd wypływają moje obecne problemy

Giermek Kielichów

bardzo pragnęłaś kiedyś zostać matką, jednak być może nie było Ci dane nacieszyć się macierzyństwem

 

2 - jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne

4 kielichy

odsuwasz obecnie od siebie myśl o byciu matką, boisz się, że to zburzy Twoje dotychczasowe życie

 

3 - co powinieniem zrobić

Rycerz Mieczy

odciąć się od złych myśli i obaw, zajrzeć w głąb siebie i zadać sobie pytanie: Czy chcę być teraz matką?

 

4 - kto/co może mi pomóc w tym?

Królowa Mieczy

kobieta doświadczona, która miała podobny problem, z jakim Ty się teraz zmagasz - myślę, że w odpowiednim czasie ona się pojawi na Twojej drodze

 

5 - ostateczny rezultat

9 kielichów

9 miesięcy ciąży :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daffne

1 - skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów

-z tego, że w poprzednim wcieleniu chciałaś mieć potomstwo, ale nie doczekałaś się, co zrodziło poczucie niespełnienia i smutek, który może nadal tkwić w Twojej podświadomości i tym samym blokować Cię emocjonalnie z obawy, że znów nie będziesz mieć jak kiedyś

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciążenia karmiczne 4 kielichy

- potwierdza się moje powyższe stwierdzenie, długo czekałaś na upragnione potomstwo i nie doczekałaś się, przez co czułaś się niespełniona, zrezygnowana, przez co w podświadomości nadal to uczucie gdzieś w Tobie tkwi i budzi obawy, ale i czeka na rozwiązanie

 

3 - co powinienem zrobić Rycerz Mieczy

-zdecydowanie odciąć się od tych negatywnych emocji, przepracować je logiką i rozumem poprzez zastanowienie się czego pragniesz, obrać cel i działać bez obaw o przyszłość:)

 

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy

-możesz sobie pomóc sama poprzez zdystansowanie się wobec emocji, obaw, albo jakaś kobieta doświadczona, która przeszła w swoim życiu niejedno i może być nieco chłodna, powściągliwa, ale może Ci służyć niejedną cenną radą, albo lekarz

 

5 - ostateczny rezultat 9 kielichów

—ostatecznie jeśli przepracujesz emocjonalne blokady uda się, zajdziesz w ciążę i będziesz bardzo zadowolona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...