Skocz do zawartości

Medytacja nad samym sobą


Gość Thanastel

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Thanastel

Nie jestem znów takim początkującym, lecz wiem, że długa droga przede mną. Zajmuje się okultyzmem 2 lata, z czego połowa lub mniej były naprawde dobrze wykorzystanym czasem. Przez ten cały czas nigdy nie pomyślałem o medytacji nad sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Thanastel

To raczej moje prywatne sprawy co praktykowałem :). Wiem, że medytacja to podstawa, lecz ja bardziej skupiałem się na osiąganiu innych stanów świadomości, a nie patrzeniu w głąb siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Thanastel

Oczyścić umysł umiem, tak samo jak się rozluźnić. Podczas medytacji, wiem, że powinienem myśleć o patrzeniu w głąb. Problem jest jeden - okłamywanie samego siebie, nie wiem jak odróżnić wyobraźnie od prawdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz duży problem. Ile masz lat? U osób młodych to dość częste. Np małe dzieci które wierzą, że wszystko co zobaczą, usłyszą np w filmie na nie czycha, lub gdzieś jest. Miewasz tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Thanastel

Tak nie miewam :) Nauczyłem się przez dość krótki okres odróżnić wyobraźnie od rzeczy w rzeczywistości. Ale jeśli chodzi o medytacje - nie mam pojęcia skąd wiedzieć, czy umysł mi nie płata figlów. Jutro napiszę kolejne posty, dziś już idę. Dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam medytować nad sobą i co mam zrobić, by odróżnić moją wyobraźnie od prawdy?

Kiedy spojrzysz na swoje życie i zobaczysz, że 99,999999999999999% tego co myślałeś o sobie, jest zaledwie iluzją, nauczysz się rozpoznawać te pozostałe 0,00000000000001% :P

 

Wiem, że medytacja to podstawa, lecz ja bardziej skupiałem się na osiąganiu innych stanów świadomości, a nie patrzeniu w głąb siebie.