Skocz do zawartości

morduje we śnie. pomocy


srokab

Rekomendowane odpowiedzi

jestem studentem i od pewnego czasu czekam na wazna prace zarobkowa. poza tym mam na karku egzamin warunkowy.

moje sny zawsze podobne mam w czasie zjazdów na uczelni. za tydzień pisze ten egzamin. to juz powtarza sie od 2 miesiecy. mianowicie opisze te sny ktore pamietam. ale nie mam pojecia z czym one moga byc zwiazane.

1. poszedłem do sasiadów i wszystkich zamordwałem nozem. potem zakopałim ich w ogródku. potem przyszedł moj ojciec i sie zapytał co zrobiłem. odpowiedziałem normalnie, zabiłem sasiadow. -ale czemu ich tak płytko zakopałes?. potem spojrzałem na sasiadow i rzeczywiscie byli tylko lekko pokryci ziemia (straszne).

2. jestem w jakiejs publiczjen toalecie silnie zdewastowanej. nagle pojawiaja sie grupa osiłków. otoczenie szybko sie zmienia i znajduje sie teraz z nimi w mojej piwnicy. zaczynaja do mnie strzelac z jakichs plastikowych pistoletow. uciekam do nastepnego pomieszczenia. nagle w reku mam siekiere nie wiem skad. wchodza do tego pomieszczenia gdzie jestem i wszystkich wykanczam. gdy umierali to sie smiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sen, w którym się morduje świadczy o silnych pokładach agresji w osobie śniącej,są one ukryte i nieuświadomione. Dlaczego czujesz tak silne emocje? Zabicie sąsiadów może świadczyć o konflikcie między wami (między Tobą, a nimi albo między Twoją rodziną,a sąsiadami). Może też oznaczać o jakiejś bardzo silnej niechęci, pytanie dlaczego? Sąsiedzi są lekko pokryci ziemią,co świadczy o "brudzie" jaki jest między wami.

Sen drugi to nic innego jak ukazanie się bardzo silnej agresji w życiu. Traktujesz najbliższe otoczenie wrogo, uważasz,że cię atakują (plastikowe pistolety),ale może być tak,że oni poprostu Tobie doradzają i nie wierzą w Twoją "krwawą zemstę" (śmiech podczas zgonu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach