Skocz do zawartości

Faza księżyca i oczyszczanie amuletu/talizmanu


maks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam do Was pytanie w związku z oczyszczaniem amuletu/talizmanu i fazami księżyca. Wiem, że amulet czy też talizman powinno się oczyszczać gdy księżyca przybywa a najlepiej gdy jest pełnia. Tylko chciałbym się upewnić czy musi to być noc i księżyc i jego światło powinno być widoczne (noc i bezchmurne niebo), czy też może to być dzień? Jestem początkujący i nie wiem czy to chodzi o światło i widoczność księżyca na niebie czy o sam fakt fazy księżyca?

Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się? Niedomówienie

 

Zależy co ten talizman ma niby prezentować np planetarne talizmany konsekruje się w odpowiednie dniu tygodnia i ew. w odpowiednich dla danych planet godzinach.

 

Więc pytanie. Co to za amulet/talizman? Co sobą prezentuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sobie rób z nim co chcesz ;p

Znaczy zrób to w dogodnej dla Ciebie chwili, tak jak czujesz.

 

Że tak z ciekawości zapytam. Jaką metodą go "oczyszczasz"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy na tej stronie można reklamować sklep ezoteryczny..., ale metodę oczyszczania dostałem właśnie stamtąd wydrukowaną. Mam ją na kartce, tylko nie wiem czy tekst nie jest objęty prawami autorskimi. Jak chcesz to mogę go ze skanować i Ci wysłać :) Ogólnie to będę go oczyszczał nad białą świecą z naturalnego wosku.

A jeszcze tak się dopytam. Czyli ten pentagram mogę oczyścić o dowolnej porze dnia i nocy, według uznania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metodę możesz mi wysłać na PW jeśli się boisz.

 

Czyli ten pentagram mogę oczyścić o dowolnej porze dnia i nocy, według uznania?

 

o sobie rób z nim co chcesz ;p

Znaczy zrób to w dogodnej dla Ciebie chwili, tak jak czujesz.

Edytowane przez Kobalt60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach