Skocz do zawartości

seks z nieznajomym mężczyzną, krew, MIĘSO, matka


flore

Rekomendowane odpowiedzi

BARDZO proszę o interpretację.

Poznaję mężczyznę, wiem, że ma dwójkę małych dzieci. Ja mam 20 lat, on jest sporo starszy. Mam przebłysk, że jestem u lekarza, on mierzy mi ciśnienie i mówi, że mam tachykardię oraz nierówne bicie serca, na co ja mu odopowiadam, że właśnie mam(bo naprawdę mam), ale mój lekarz rodzinny twierdzi, że to tylko moja uroda(bo naprawdę tak jest) i że cieszę się, że to zauważa. Później wchodzę do bardzo skromnego domu, ma dwie sypialnie, jest urządzony w starym stylu, gra TV, ale nikogo nie ma. w pierwszej sypialni są dwa łóżka, wchodzę i po znajdujących się tam rzeczach zgaduję, że w tym pokoju spię ja na jednym i moja mama na drugim łóżku. drugi pokój wynajmujemy i właśnie ten mężczyzna, chyba lekarz wprowadza się z torbami do drugiego pokoju. Rozmawiam z nim i od pierwszej chwili się w nim zako****ę, niezwykle mnie pociąga, pamiętam widok jego zmysłowych ust. Jest ode mnie sporo starszy, przypuszczam że ma około 35-40 lat, więc nie mam śmiałości narzucać mu się z moim uczuciem.

 

Jednakże on zaczyna mówić coś o dniu w którym się urodził, że jest tylko jeden taki dzień, zdarza się bardzo rzadko i wówczas coś dzieje się na niebie i że to wiąże się ze mną, ale nie chce dokończyć, urywa. następna nasza rozmowa jest taka, że to on wyznaje mi uczucie, ja mówię, że mam tak samo i nasze usta łączą się, znów pamiętam widok zmysłowych warg. Kochamy się, pamiętam każdy szczegół, jak zdejmuję bluzkę, zostaję w samym tylko czarnym staniku, widzę jego twardego, dużego penisa, który we mnie wchodzi, czuję go w sobie, każdy ruch. Mężczyzna doznaje orgazmu, ja chyba też. cały czas boję się że wróci matka, która pracuje na nocną zmianę, jednak w całym tym śnie nie widziałam jej ani razu.