Skocz do zawartości

Świnka morska i wypadające pazurki


Schwarze Seele

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosiłabym o interpretacje, bo nie wiem jak za bardzo sie do tego snu odnieść.

 

Otóż dziś ucięłam sobie małą drzemkę i...

 

Wybralam sie w podróż z mamą i z babcią do mieszkania które obecnie wynajmuję, a tam była moja świnka (w prawdziwym życiu na codzien przebywa w moim rodzinnym miescie, a nie tam, gdzie studiuję).

 

Można powiedziec, że nic dziwnego w tym, że sniła mi się moja świnka morska, w końcu dużo o niej mysle i duzo czasu na chwile obecną z nią spędzam. Natomiast najbardziej zadziwiło mnie to, że zobaczyłam, że tak jakby wyrzuca ze swoich przednich łapek pazurki, po czym odrastają nowe. Kiedy to ujrzałam, świnka podeszła do mnie i przytuliła się (tak jak koty sie łaszą) do mojej nogi.

 

Co to moze oznaczac???

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Twoja senna swinka morska symbolizuje tu wszystkie sprawy,ktore traktujesz po matczynemu,czyli wszystko to o co sie troszczysz,dbasz i zabiegasz.Malo napisalas o sobie,ale przypuszczam,ze bedziesz wiedsziala,co dla Ciebie symbolizuje ta swinka.Wiekszosc zwierzatek zmienia futerko,a Twoje pazurki.Byc moze oznaczaa to,ze nabierzesz tak zwanego pazura w trosce o swoje sprawy.Nowe pazurki pomaga na pewno lepiej przekopywac sie przez przeszkody jakie stawia swiat i zycie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem osoba ktora strasznie wszystkim sie przejmuje, czesto wyolbrzymiam, bardzo duzo rozmyslam i mam az nazbyt bujna wyobraznie. Strasznie wszystko przeżywam i jestem lękliwa, czesto nastawiona jestem negatywnie na pewne sprawy, wydaje mi sie ze sie nie powiodą moje plany itp. Nie wiem niestety jak to odnieść do świnki, poza tym, że to też lękliwe stworzonko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji