Skocz do zawartości

Prośba o radę - obecność kogoś (?) w domu... nawet nie wiem, jak to nazwać.


Sorsa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Trafiłam tu wyszukując przez google powiązania między zauważeniem jakiejś postaci a medytacją. W ten sposób trafiłam na poniższy temat:

 

http://www.ezoforum.pl/medytacja/50692-dziwna-postac-podczas-medytacji.html

 

Hmm... u mnie... było tak.

 

Zaczęłam medytować we wrześniu 2013 roku, wyłącznie z kursem internetowym czakra7. Zdaje mi się to prostą metodą zrównoważenia swojego systemu energetycznego przez skupienie i proste afirmacje, raczej nie wchodzę tym samym za głęboko w temat... chyba, że się mylę? Jestem dość zielona w temacie, więc proszę, prostujcie każdą bzdurę, którą piszę.

 

Jakieś dwa lata temu, niedługo po tym, jak rozstałam się z ojcem mojej córki leżałam z nią na łóżku, bo obudziła się koło 23 i bała się zasnąć. Opowiadałam jej bajki, udało mi się ją uspokoić, śmiałyśmy się, nagle śmiejąc się zerknęła za moje plecy, uśmiech zamarł jej na twarzy, źrenice momentalnie się rozszerzyły i spytała przerażona "Kto tam poszedł?". Ciarki mnie przeszły. Obejrzałam się, mówiąc jej, że spokojnie same jesteśmy w domku, nikogo nie ma, ale sprawdzę, a jakby co mam niewidzialny pogrzebacz, więc wszystko załatwię. Najważniejsze było, by nie powiększać jej strachu, choć i mnie nieźle to przeraziło. Dzieci przecież widzą różne rzeczy. A ona nie kłamała. Jej oczy powiedziały prawdę. Sprawdziłam dom - mamy małe mieszkanko, ledwie 30 metrów kwadratowych, trudno nie było ;) Porozmawiałam z nią, zapytałam delikatnie o szczegóły, nauczyłam modlitwy do anioła stróża, jakby się bała, odmówiłyśmy razem i zasnęła.

 

Zaznaczę, że zaczynała się wtedy moja nowa relacja z kimś, kto okazał się totalnie dla mnie toksycznym człowiekiem, relacja ta skończyła się w grudniu 2012 roku. Nie wiem, czy to ma znaczenie.

 

Potem długo był spokój.

 

Zaczęłam medytować, jak mówiłam we wrześniu 2013.