Skocz do zawartości
pretoria

Tarot Egipski, Thota lub karty klasyczne

Rekomendowane odpowiedzi

pretoria

Witam :)

Chętnie postawię karty w wolnych chwilach, o których będę informowała w postach.

Prośby o wróżbę przed informacją będą ignorowane.

Proszę podać imię, datę urodzenia oraz wybrać talię kart ( Tarot Egipski-zajmuję się od 4lat, Thota- zajmuję się od pół roku lub Karty Klasyczne- zajmuję się od 5lat, ale wróżę z nich bardzo rzadko - w przypadku klasycznych proszę nie zadawać pytania od CZY oraz na czas )

Proszę nie wysyłać danych w wiadomości ( podczas odpowiedzi nie będę ich cytowała, a Wy po otrzymaniu odpowiedzi możecie edytować post i wykropkować to miejsce ). Wyjątkiem są osoby udzielające się na forum (wróżbici itp).

Jedna osoba=jedno pytanie

Nie dopowiadam

Edytowane przez pretoria

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
ivi185

To ja pierwsza :) Karty klasyczne

Czy do roku czasu od dzis wyjde za maz za Łukasza 19.01.1981

Daria 1.11.1979

Dziekuje i pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Beata39

Jestem druga? fajnie. Możesz wybrać za mnie karty, bo się nie znam na nich.

Beata 09.11.1968 r. Co przede mną w uczuciach do końca sierpnia 2014 r.

Dziekuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
pretoria
To ja pierwsza :) Karty klasyczne

Czy do roku czasu od dzis wyjde za maz za Łukasza

Dziekuje i pozdrawiam :)

Witaj :)

Z przełożenia karty wyszły ładne, czyli widać uczucie, związek jednak wnioskując z rozkładu coś się posypie, wkradnie się kłótnia. Kolejne karty mówią o sporach, kłótniach, radzą by rozładować zgęstniałą atmosferę aby uniknąć niebezpiecznych dla Was konfliktów.