Skocz do zawartości

Odcinanie się.


mozaika

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór! (mam nadzieję, że to dobry dział!)

 

Zastanawia mnie pewna rzecz - czy jest jakaś konkretna metoda, którą polecacie na odcięcie się od ludzi?

Wyjaśniam o co mi chodzi. Jestem "ofiarą" plotek, dodam nieprawdziwych, ale bardzo szkalujących moją opinię. Nie wiem co kieruje tamtymi osobami. Z jednej strony staram się nie przejmować, bo i tak z tymi ludźmi nie mam bezpośredniego kontaktu (teraz, kiedyś było inaczej), a z drugiej co jakiś czas dochodzą nowe informacje i po ludzku jest mi smutno. Prywatnie zajmuję się Reiki, jestem raczej początkująca choć po pierwszej inicjacji. Zwykle w sytuacjach kiedy chcę się od czegoś negatywnego odciąć, wizualizuję sobie "kabel" może być piękny z zewnątrz a w środku, w miarę przecinania go wielkimi "nożyczkami", taki zabrudzony. Tym razem jednak to odrobinę za mało.

 

Wiem, że to dla Was może być błahostka, ale byłabym naprawdę wdzięczna za podrzucenie Waszych wypróbowanych metod jednocześnie mnie dostępnych i możliwych do zrealizowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nikim, nie słuchaj mnie, ale przypomniała mi się taka przypowieść, którą niestety będę musiał napisać własnymi słowami, bo teraz źródła nie pamiętam:

 

Dwaj mnisi - mistrz i uczeń, udali się na wędrówkę. Na swojej drodze napotkali rzekę, a przy rzece kobietę. Kobieta chciała przejść na drugą stronę, ale nie mogła, bała się nurtu rzeki. Mistrz wziął ją więc na ręce i przeszedł przez rzekę, tak, że kobieta nie dotknęła tafli wody. Uczeń zdziwił się bardzo uczynkowi mistrza, ale nic nie mówił. W końcu po kilku godzinach odezwał się:

- Mistrzu, kodeks zabrania nam spojrzeć na kobietę, a co dopiero jej dotknąć! Jak mogłeś ją przenieść?

- Ja niosłem tę kobietę przez 5 minut, Ty nosisz ją do teraz.

 

Odcinając się, przywiązujesz się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach