Jump to content
karinamora

Gdzie pracujecie i co robicie ?

Recommended Posts

karinamora

Chciałem zacząć wątek czegoś co może nie kojarzy się miło, ale bez tego ciężko. Praca. Jako SPAM jestem również pracodawcą i codziennie walczę o równowagę miedzy zadowoleniem pracownika z pracy i moim z wydajności.

A Wy gdzie pracujecie i jak z Waszym zadowoleniem ?

Edited by Ciastko08

misige

Hej. Ja pracuję w przedszkolu z dziećmi, które mają jakieś dysfunkcje. Praca świetna, dzieciaki wspaniałe, a atmosfera i dyrekcje...to zupełnie inna bajka.

Mrleonila70
Hej. Ja pracuję w przedszkolu z dziećmi, które mają jakieś dysfunkcje. Praca świetna, dzieciaki wspaniałe, a atmosfera i dyrekcje...to zupełnie inna bajka.

ja pracuję jako sekretarka, ale zawsze chciałam być przedszolanką

misige
ja pracuję jako sekretarka, ale zawsze chciałam być przedszolanką

Przedszkolanka :) Tylko nie mów tak głośno przy paniach powyżej 40-tki, które nienawidzą tego określenia i niestety preferują formę, nie treść ;) Zawsze na mnie krzyczą i chóralnie obwieszczają, że są nauczycielkami wychowania przedszkolnego :) Jeśli o mnie chodzi-przedszkolanka brzmi fajnie i krótko. Hmm, nie mam pojęcia jak ciekawa jest praca sekretarki i czy płacą przyzwoicie,ale moja jest fajna i są dzieciaki...o nich mogłabym godzinami :)

jetta85

Kurcze masz fajną pracę. A powiedz jak sobie radzisz z takimi dziećmi?

Megasheila70

Podziwiam takich ludzi jak Ty, na prawdę:)

della2192
Kurcze masz fajną pracę. A powiedz jak sobie radzisz z takimi dziećmi?

Też chciałabym pracować z takimi dziećmi jest to wyzwanie ale i wielka radość

misige
Też chciałabym pracować z takimi dziećmi jest to wyzwanie ale i wielka radość

Hmm, podobno pedagogika to jeden z najłatwiejszych kierunków, które można studiować. Może być też psychologia albo integracja sensoryczna...możliwości jest mnóstwo. Dlaczego nie spróbujesz?

OneTonita75