Skocz do zawartości

Mars w znaku Lwa


Davisa

Rekomendowane odpowiedzi

Sama jestem fanką muzyki ciężkiej i ostrej. Uwielbiam melodyjne ciężkie brzmienia i taką atrakcję fundują mi muzycy z Metallicy. O dziwo, każdy z członków (oprócz perkusisty) ma coś ważnego w znaku Lwa, a mianowicie Marsa a James (wokalista) Słońce. Mam wrażenie, że co James zrobi powie, to inni w ciemno to zaakceptują. Także fani, ja mam ascendent w Lwie i chyba poszłabym za nimi jak w ogień. W każdym razie, ich muzyka mnie inspiruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, dlatego perkusista w tyle, w cieniu? On nie mniej ekspresyjny od reszty, ale jednak "w tyle". Czyli Mars w Lwie lubi grać pierwsze skrzypce, błyszczeć? ;-) To są tzw. frontmeni;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bethany

A gdzie masz Wenus, Księżyc? To też mówi o tym, jaką muzykę lubimy. Ktoś mający Marsa we Lwie jest energiczny, odważny. Oczywiście wiele zależy też od położenia, w którym jest domu, jakie ma aspekty. Dość często występuje u artystów, także muzycy oczywiście w to się wliczają. Lubi być w centrum uwagi, podziwiany. W grę wchodzi też duży temperament, bo Lew to znak ognisty. Szybko się raczej nudzi, lubi dominować, bywa uparty i zbyt impulsywny. No i przesadne zwracanie na siebie uwagi, taki typ gwiazdora. Niekiedy może to przejść w narcyzm, ale to oczywiście wybrane przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dodam, że to nie musi być w znaku Lwa, czasem wystarczy, żeby był w domu pierwszym, czy siódmym, a otoczenie czuje rezerwę i od czasu do czasu wpada w popłoch. Koniunkcja czy w ogóle aspekt z Księżycem daje też często niekontrolowany zryw emocji, złości, niepohamowanej agresji, która ma to do siebie, że ... mija. Ale, swoją drogą, znam trochę takich narwanych osób, zadziwiające, że część z nich np ... jogę ćwiczy. Może w szaleństwie, czyli w wyciszeniu, jest metoda?

Odnośnik do komentarza