Skocz do zawartości

Zagadka- jaki zawód?


Gość paulab23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Paula, Ty o bardzo intymne szczegóły pytasz, to jest niezgodne z regulaminem :8P:

Może spróbuj wrzucić kosmogram na jakąś pokazywarkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dom 5 "zawalony" :D Merek w Pannie, a Saturn jako władca domu VI w domu V starsza młodzież, więc skojarzenie, że akademicki :) oraz że zawód stary jak świat :)

Magnolia, adwokata też rozważałam, bo gadania jest dużo w horoskopie; a może kurator sądowy? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paulab23

jestem inżynierem ( dziedzina chemia, branża automotive)

mam też zacięcie audytorskie, uwielbiam doszukiwać się szczegółów ;)

Odnośnie nauczyciela akademickiego?? kilka lat udzielałam korepetycji nadal lubie przekazywać swoją wiedzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bethany

W sumie, mogłam skojarzyć z moim chłopem, on też ma sporo w Pannie i też inżynierem jest ;) Panna dobra na ścisłe dziedziny, bo jest dokładna i pedantyczna ;)

 

No na nauczycielkę też byś się nadawała ;) z nauką raczej nie miałaś problemów, co ? :) Merkury w Pannie często widuję u kujonów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paulab23

heh :)

Erza podoba mi się Twoje stwierdzenie, że może to być "zawód stary jak świat" hehe :)

pracuje głównie z mężczyznami na produkcji ustawiając process technologiczny.

Wykładowca akademicki - można powiedzieć, że ok.. w mojej pracy naprawde bardzo dużo staram się tłumaczyć ludzią jak pracować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paulab23
W sumie, mogłam skojarzyć z moim chłopem, on też ma sporo w Pannie i też inżynierem jest ;) Panna dobra na ścisłe dziedziny, bo jest dokładna i pedantyczna ;)

 

No na nauczycielkę też byś się nadawała ;) z nauką raczej nie miałaś problemów, co ? :) Merkury w Pannie często widuję u kujonów :P

 

tak byłam kujonem !:)