Skocz do zawartości
The_lord

Czakry new age czy są złe ?

Rekomendowane odpowiedzi

The_lord

Witam gubie sie w tym wszystkim czy czakry sa powiazane z lucyferem i new age raz pobralem kosmiczna energie i czulem sie blogo jak bym wygral w toto lotka 100 milionow byl power i mega szczescie i nawet wylecialo ze mnie cos czarnego wiec co o tym sadzicie czy to zlo ta kosmiczna energia itd mialem kiedys odpalone serce energetyczne przez specjalne podanie dloni doladowywalem ludzo w korporacji po czym mieli mega energii i mega dobry humor a mi ciekly lzy szczescia tylko nie wiem czy to nie byla jakas podejrzana firma bo czemu mialo by sluzyc takie energetyczne serce zeby ludzie w korporacji zapieprzali na 110 procent i byli na maxa wydajni i trzepali kase dla jednego podejrzanego szefa ??? Dodam jeszcze ze kazdy byl okradany z energii przez dyrektora oraz szefa firma miala polityke strachu i 3/4 firmy chodzilo ze spuszczona glowa ale tak jak napisalem podczas doladowywania ludzi czulem co raz wiecej energii w sobie i blogi stan lzy szczescia ciekly mi i czulem swoja dusze tak jak by nie wiem odkupienie jakies mega przyjemny stan tam jak bym byl polaczony jakims hubem znimi nie trwalo to dlugo wygas ten stan szybko dosyc nie wiem czy fajki mi nie zbloczyly znowu serca cos ktos na ten temat napisze ??? Dziekuje z odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Perdo

Primo: Stosuj znaki interpunkcyjne, bo czyta się to koszmarnie.

Secundo: Nie wykonuj przekazów energetycznych bez zgody drugiej osoby.

Tertio: Poczytaj o zasadach higieny energetycznej, tu na forum na pewno coś znajdziesz- uziemienie, oczyszczanie, odpinanie linków.

Quatro: O co chodzi z tym energetycznym sercem, masz na myśli czakrę serca?

Quinto: Szefo może być wampirem energetycznym i/lub emocjonalnym, więc temat obrony też polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
The_lord

No chyba czakra serca to byla bo co innego jak milosc czulem bezwarunkowa do wymiany do chodzilo poprzez uscisk dloni wiec wampir taki typowy to nie jest,po prostu moglem dawac milosc innej osobie ,ktora wywolywala rowniez dobry stan u drugiej osoby mozna sercem doladowywac inna osobe poprzez uscisk dloni.

 

Nic nie napisal nikt czy czakry to cos zlego wspolnego z new age i lucyferem

 

Widze ze nie wiecie o tym jak dziala serce energetyczne i jakie to mozliwosci daje po prostu przekaz milosci drugiej osobie objawiajacu sie objawiajacy sie u drugiego czlowieka fajnym stanem - duzo energii dostaje ktos i truska humorem i smopoczuciem jest na to specjalny uchwyt podania dloni ale druga osoba mozliwe ze musi miec czy byc przygotowana na taki odbior ogolnie podejrzana firma nie wiem czy nie massonska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Majorette

Stary, ty się nie obraź ale powinieneś iść do psychologa bo z twoją rownowagą emocjonalną nie jest ok.

A poza tym twoja ortografia, interpunkcja i fleksja bolą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...