Skocz do zawartości

Prośba o wytłumaczenie


Iwka78

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem baaardzo początkująca. Uczę się interpretować swój własny horoskop natalny. Poczytałam sobie o planetach w domach, planetach w znakach.

I utknęłam...

Patrzę na ten ciekawie pokreślony diagram i nie kumam o co chodzi. Plus jeszcze ta tabelka pod spodem:-(

Na przykład: jest Wenus w Raku w 11 domu i Pluton w Wadze w II domu i jeszcze to wraca do Jowisza w Raku w X domu. No i co to jest?

Gdzie o tym czymś mam poczytać?

 

Jeżeli ten post ma być, gdzie indziej to proszę o przeklejenie w odpowiednie miejsce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bethany

Chyba rozumiem, o co chodzi, ale nie wiem, czy potrafię wyjaśnić. Te linie między planetami, to aspekty są. Czerwone są to negatywne. I dla przykładu masz kwadraturę Jowisza i Plutona - poczytaj o tym aspekcie. Najpierw patrz na znaki, czyli Pluton we Wadze- poczytaj. Jowisz w Raku- też. Potem spójrz na domy- Pluton w II domu- Pluton to planeta malefik ( złoczynna), II dom to nasze zasoby materialne, poczucie własnej wartości. Czyli w tych dziedzinach mogą być trudności, jakieś przeszkody.

Jowisza ( benefik) masz w domu X, czyli kariera. To bardzo dobre położenie, bo Jowisz to dobroczynna planeta. Patrzymy na Jowisza i jego aspekty dalej- obok jest Wenus, są one w koniunkcji, poczytaj o koniunkcji, co to znaczy. Te planety są w innych domach, Wenus jest w XI- poczytaj co to znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bethany

Dlaczego zrypany? Trochę możesz mieć skłonność do negatywnego myślenia i uważaj na wszelkie nałogi- opozycja Słońce- Neptun, tak to masz całkiem fajny radix :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie pamietam, ktory to był aspekt, ale przeczytałam, że porownuję się z innymi i wchodzę w rywalizację... Właśnie ostatnio to odkryłam, tylko teraz nie wiem, czy nadal jestem w tym schemacie, czy spokorniałam...