Skocz do zawartości

Zdrowie i samopoczucie w listopadzie :) ZWERYFIKOWANY


Gość Lianna

Rekomendowane odpowiedzi

Jak się będę czuła ( fizycznie i psychicznie) w tym najpiękniejszym miesiącu w roku? :P

 

Pustelnik  Król Buław 6 Buław 8 Denarów

 

Pustelnik pokazuje mi przeważnie wyciszenie, obok Króla Buław- może karty pokazały wprost, że mam wizytę u endokrynologa w tym miesiącu. Energia powinna być całkiem wysoka :). 8 Denarów może pokazywać badania podobno i takie będę mieć ( hormony). 6 Buław raczej dobra na zdrowie też ;)

Odnośnik do komentarza

Samopoczucie zarówno fizyczne jak i psychoczne będzie ok.

Na zdrowiu nie znam się za bardzo więc rzeczywiście może to lekarz i badania. Będziesz też na wysokich obrotach fizycznie choć chwilami może być niewielki spadek mocy .

 

 W samopoczuciu natomiast  mocno zaznacza się  znajomy pan, możliwy kontakt. Pustelnik to może być jakaś tęsknota , może dystans do tego pana lub po prostu zaduma.

 

Dobrego miesiąca:)

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 5.11.2019 o 18:53, Lianna napisał:

Jak się będę czuła ( fizycznie i psychicznie) w tym najpiękniejszym miesiącu w roku? :P

 

Pustelnik  Król Buław 6 Buław 8 Denarów

 

Pustelnik pokazuje mi przeważnie wyciszenie, obok Króla Buław- może karty pokazały wprost, że mam wizytę u endokrynologa w tym miesiącu. Energia powinna być całkiem wysoka :). 8 Denarów może pokazywać badania podobno i takie będę mieć ( hormony). 6 Buław raczej dobra na zdrowie też ;)

Wyjdziesz z dołka lub smutku. Będziesz nad tym mocno pracować może też oddasz się pracy i dzięki temu zapomnisz o tym co niewygodne? 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Weryfikacja

 

Pracy było sporo - 8 Denarów, ale chęci też i radości- 6 Buław. Nudnawo nie było, nie mogę powiedzieć ;) Pustelnik to pewnie moja joga, medytacja i mantry :) Z kolei w Królu Buław mogła wyjść aktywność fizyczna, bieganie i takie ;) Jak na listopad i mało słońca, to bardzo dobre samopoczucie :)