Skocz do zawartości

Lunariowa wielka tablica ZWERYFIKOWANY


Lunaria

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

Moze ktos się skusi i też coś doda od siebie ;)

Rozkład na około pół roku (191 dni) Na pierwszy rzut są pokazane trudne rozmowy Krzyż+Ptaki z przyjacielem List+Pies, w środku układu Żmija+klucz problemy, które nie idą po mojej myśli. Wszystko wstrzymane Koniczyna+Góra 

W najbliższej przyszłości pewnie dostanę informację o przesunięciu terminu wesela przyjaciółki (List+Pies) Ogród+Pierścionek i Bocian+Myszy, który mnie zasmuci. Szczęśliwy zwiazek Pan+Serce, w finansach ciezko Krzyż+Ryby, Ryby+Lilie pomoc finansowa od kogos z rodziny? Kotwica+Niedźwiedź w pracy stabilna pozycja. Rózgi+Pani wygląda na to, ze jestem klotliwa :z_jezorem:

Ale też wygadana Ptaki+Pani.

20200526_091422.jpg

  • Lubię to! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lianna

No ja jestem very początkująca, także proszę wziąć to pod uwagę Xd

 

W związku coś może nie do końca ok, jako że Pan jest oddalony od Pani. Z drugiej strony widać, że Pan ma uczucia, bo serce obok niego. Myśli chyba o kasie, karta Ryby nad nim.

Te na dole karty bym odczytała, że pójdziesz jednak na wesele- Ogród obok Pierścionka. Jakieś zmiany mogą być w Twoim związku - Bocian obok Pierścionka, z czego będziesz niezadowolona ( Myszy).

Chyba myślisz o rozmowach, kontaktach- Ptaki nad Panią.

Edytowane przez Lianna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
2 godziny temu, Lianna napisał:

No ja jestem very początkująca, także proszę wziąć to pod uwagę Xd

To tak jak ja, od czegos trzeba zaczac ;)

2 godziny temu, Lianna napisał:

Te na dole karty bym odczytała, że pójdziesz jednak na wesele- Ogród obok Pierścionka.

Nie narzekalabym, bo przydaloby sie ruszyc wreszcie z domu:)

2 godziny temu, Lianna napisał:

Jakieś zmiany mogą być w Twoim związku - Bocian obok Pierścionka, z czego będziesz niezadowolona ( Myszy).

Zobaczymy, tu nic mi do glowy nie przychodzi:))