Jump to content

Sobotnia randka


zakretka23
 Share

Recommended Posts

Jutro wybieram się na randkę, z mężczyzna w moim typie. Wszystko zadziało się szybko i spontanicznie. 
 

Jakie zrobię na nim wrażenie ?

As pucharów Kapłanka Królowa buław

 

Uczuciowej, emocjonalnej, serdecznej, z dużym zakresem wiedzy, jednocześnie zdystansowane, ale i otwartej, przebojowej

 

Jakie on na mnie zrobi wrażenie ?

Sila Gwiazda Król mieczy 

 

Wysportowany, jednoczenie wrażliwy i opanowany, króla tutaj odczytuje jako mężczyznę po przejściach 

 

Przebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów 


Te karty odczytuje jako znak, ze będziemy mieli dużo wspólnych tematów i podobnych poglądów, będzie nas do siebie ciągnęło i będziemy się przemieszczać samochodem 

 

Wynika 

7 między as monet Siła Cesarzowa Król buław 

 

Widzę jakąś strategie w tych 7 mieczach, pierwsza opcja to ze zaskakująco szybko powtórzymy spotkanie może tego samego wieczoru lub będziemy przeciągać kolejne spotkanie, reszta kart jest raczej jasna jako szansa na coś więcej 

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

s pucharów Kapłanka Królowa buław

Milej uczuciowej i zyczliwej. Zapala do Ciebie uczuciem. Moze chciec ukryc ze go pociagasz. Chcialby Cie na kochanke.

 

 

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

ila Gwiazda Król mieczy

.

tak silny i wysportowany. Spelnieni Twoich marzen. Moze byc jednak nieco chlodny i zdystansowany.

 

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

rzebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów

Ty do niego dojedziesz? ciekawe ze tyle pucharow. Jeden dwor wiec napewno bedzie miedzy wami porozumienidme.. moze sie tez napijecie albo pojeciedzie do niego lub nad jakas wode.

 

 

Co do wyniku to nie mam pomyslu za baradzo jak to 7 mieczy na pcozatku rozgryzc.

 

 

  • Super 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

Jutro wybieram się na randkę, z mężczyzna w moim typie. Wszystko zadziało się szybko i spontanicznie. 
 

Jakie zrobię na nim wrażenie ?

As pucharów Kapłanka Królowa buław

 

Duże na pewno, atrakcyjna i przebojowa, ale z nutką tajemnicy, ogólnie może zakwitnąć myśl, że fajnie by było kontynuować.

 

Jakie on na mnie zrobi wrażenie ?

Sila Gwiazda Król mieczy 

 

Król mieczy to człowiek na stanowisku, porządny, poukładany. Średnio uczuciowy, ale bardzo solidny. Opanowany i życzliwy, Gwiazda mówi także o osobach, które o siebie dbają, w sensie higieny umysły, ducha. Myślę, że stwierdzisz, że to konkretny facet/

 

Przebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów 


Pojedziecie w miłe miejsce.

 

Wynika 

7 między as monet Siła Cesarzowa Król buław 

 

Fajne karty, będą podchody do czegoś więcej. Będziesz się czuła bardzo kobieco i podwyższy się Twoja pewność siebie. Jeśli Król Buław wychodzi jako on w wyniku, to na pewno będzie Cię zdobywał. Jest możliwość zbudowania czegoś na solidnych fundamentach, a w Sile to Ty będziesz tą zdobywaną, ale umiejętnie "oswajającą".

 

  • Super 3
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, zakretka23 napisał:

Jakie zrobię na nim wrażenie ?

As pucharów Kapłanka Królowa buław

Bardzo przyjemne. Będzie miał wrażenie, że ma szansę na nowe uczucie. Kapłanka jest skryta więc on może mieć wrażenie, że jesteś wycofana, zdystansowana, jednak warta uwagi( posiadasz bogatą wiedzę). W Królowej Buław widzi w Tobie bardzo atrakcyjną kobietę. Godną jego męskiej uwagi :) 

 

3 godziny temu, zakretka23 napisał:

Jakie on na mnie zrobi wrażenie ?

Sila Gwiazda Król mieczy 

Zdecydowany. Pewny siebie a jednocześnie umiejętnie korzystający ze swojej przewagi. Może być opiekuńczy choć nie ciapa - takie drobne detale, że czujesz, że on ma Cię na oku i kontroluje sytuację. Oczywiście nie nachalnie. 
W Gwieździe możesz mieć wrażenie, że jest spełnieniem Twoich marzeń, choć może być tez lekko ekscentryczny( Gwieździe patronuje znak Wodnika). 
Król Mieczy często pokazuje mi zwierzchników, osoby które mają nad nami przewagę, imponują nam. Mieczowy jest dość  pomysłowy choć trzyma dystans i nigdy nie odczujesz jak ogromne robisz na nim wrażenie. Kamienna twarz, spokój. 
On nie flirtuje. 
 

3 godziny temu, zakretka23 napisał:

Przebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów 

Na początku możesz mieć poczucie, że czegoś Ci brakuje, coś nie pójdzie po myśli. Samochód Ci nawali? Królowa jest bierna, nie wykazuje inicjatywy- skoro dalej Rydwan - może to Pan od randki po Ciebie przyjechać. 
Oholnue Rydwan jest pozytywny, wszystko pójdzie zgodnie z waszym planem, co fo wieczora. król Kielichów na końcu może pokazywać, że go finalnie atmosfera się poluzuje, pojawi się alkohol i zwierzenia odnośnie prywatnego życia. Jest szansa, że pan się trochę otworzy i okaże większą życzliwość niż na początku spotkania. 
 

3 godziny temu, zakretka23 napisał:

Wynika 

7 między as monet Siła Cesarzowa Król buław 

Wynik spotkania - w 7 Kielichów oboje będziecie śnić różne domysły i dla żadnego z Was sytuacja nie będzie jasna. 7 Kielichów to tez jeszcze nie skonsumowane uczucie - osoby wybiegają w marzenia typu „jakby to było”. Może to spotkanie pozostawić niedosyt, snucie marzeń. 
Przy czym As Monet jest już szansą na jakiś konkret -stawiam, że to kontynuacja znajomosci. W Cesarzowej to Ty musisz pokazać, że jesteś zainteresowana czymś więcej, przysłowiowo „skinąć palcem” ba czekającego u stop mężczyznę. 
Ktol Buław potwierdza, że pan będzie podtrzymywał kontakt i wysyłał wiadomości. Zdecydowanie będzie czynnie zaangażowany. Może to on wyjdzie z kolejna propozycją. 

  • Like 1
  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, zakretka23 napisał:

Jutro wybieram się na randkę, z mężczyzna w moim typie. Wszystko zadziało się szybko i spontanicznie. 
 

Jakie zrobię na nim wrażenie ?

As pucharów Kapłanka Królowa buław

 

Uczuciowej, emocjonalnej, serdecznej, z dużym zakresem wiedzy, jednocześnie zdystansowane, ale i otwartej, przebojowej

 

Moze troche delikatnej, emocjonalnej- as pucharow, jednoczesnie tajemniczej, intrygujacej, wrazliwej i takiej wnikliwej, posiadajacej szosty zmysl. Krolowa bulw- z drugiej strony wydasz mu sie tez ognista, namietna i przebojowa kiedy trzeba. 

 

7 godzin temu, zakretka23 napisał:

 

Jakie on na mnie zrobi wrażenie ?

Sila Gwiazda Król mieczy 

 

Wysportowany, jednoczenie wrażliwy i opanowany, króla tutaj odczytuje jako mężczyznę po przejściach 

 

Hmm zrobi na Tobie duze wrazenie, swoja odwaga, charyzma, wygledem fizycznym. Tak jak napisalas moze byc nieco opanowany, miec chlodne spojrzenie, poker face. Na pewno nie jest to typ mezczyzny, z ktorego duzo wyczytasz..jego emocji nie widac na twarzy.

 

7 godzin temu, zakretka23 napisał:

 

Przebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów 


Te karty odczytuje jako znak, ze będziemy mieli dużo wspólnych tematów i podobnych poglądów, będzie nas do siebie ciągnęło i będziemy się przemieszczać samochodem 

 

Rydwan moze pokazywac brak nudy i szybkosc zdarzen, ale tez jazde samochodem. Bedziecie gdzies jechac? Krolowa Pucharow i Krol Pucharow wspolne flow i tematy do rozmow.

 

7 godzin temu, zakretka23 napisał:

 

Wynika 

7 między as monet Siła Cesarzowa Król buław 

 

Widzę jakąś strategie w tych 7 mieczach, pierwsza opcja to ze zaskakująco szybko powtórzymy spotkanie może tego samego wieczoru lub będziemy przeciągać kolejne spotkanie, reszta kart jest raczej jasna jako szansa na coś więcej 

 

 

Przy takich kartach na pewno bedzie kontynuacja znajomosci...wydaje mi sie, ze przy Krolu Bulaw to on zainicjuje kolejne spotkanie..

  • Super 3
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, zakretka23 napisał:

Jutro wybieram się na randkę, z mężczyzna w moim typie. Wszystko zadziało się szybko i spontanicznie. 
 

Jakie zrobię na nim wrażenie ?

As pucharów Kapłanka Królowa buław

 

Zrobisz wrażenie kobiety tajemniczej, która skrywa swoje uczucia pod maską przebojowości.

 

Jakie on na mnie zrobi wrażenie ?

Sila Gwiazda Król mieczy 

 

Postawny, przystojny i elokwentny.

 

Przebieg randki ?

Królowa Pucharów Rydwan Król Pucharów 

Świetne porozumienie na tle emocjonalnym. Wzajemny pociąg.

 

Wynika 

7 między as monet Siła Cesarzowa Król buław 

 

Możesz o nim czegoś nie wiedzieć, ale nie przekreśli to szansy na rozwój relacji. 

 

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

7 mieczy może mówić że mam o sobie z informacji od wspólnych znajomych, Pan pracuje z moja siostra. Znam sporo osób z tego środowiska. 

  • Like 2
  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, zakretka23 napisał:

7 mieczy może mówić że mam o sobie z informacji od wspólnych znajomych, Pan pracuje z moja siostra. Znam sporo osób z tego środowiska. 

 

daj znac po! ;p 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

Spędziliśmy ze sobą cały weekend. Zabrał mnie do swoich przyjaciół. Mamy dużo wspólnych tematów, swietnie ze sobą się czujemy. Na pewno będziemy kontynuować ta znajomość. Od dawna nie czułam się tak zaopiekowana. 

 

Super...zazdroszcze, ale tak w pozytywny sposob :) A Pan jaki ma znak, jesli moge spytac? Jestem ciekawa, gdzie ma slonce taki fajny facet ;d Moze tez bede szukac haha

  • Like 1
  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, runoutofbreath napisał:

 

Super...zazdroszcze, ale tak w pozytywny sposob :) A Pan jaki ma znak, jesli moge spytac? Jestem ciekawa, gdzie ma slonce taki fajny facet ;d Moze tez bede szukac haha

Pan jest z pod Wagi 

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, zakretka23 napisał:

Spędziliśmy ze sobą cały weekend. Zabrał mnie do swoich przyjaciół. Mamy dużo wspólnych tematów, swietnie ze sobą się czujemy. Na pewno będziemy kontynuować ta znajomość. Od dawna nie czułam się tak zaopiekowana. 

Gratulacje.Powodzenia!

  • Super 1
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, zakretka23 napisał:

Pan jest z pod Wagi 

 

Wagi sa szarmanckie, fajny znak, tez czesto je przyciagam albo asc wagi. Ja mam tam Marsa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, runoutofbreath napisał:

 

Wagi sa szarmanckie, fajny znak, tez czesto je przyciagam albo asc wagi. Ja mam tam Marsa

Ja mam ascendent w Wadze. 

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...