Skocz do zawartości

Powróżę w ramach ćwiczeń - Tarot


Sunrise009

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - mam trochę wolnego czasu i z przyjemnością poćwiczę interpretacje.

Wróżę z max. 6 kart ( 3 główne i 3 dopowiadające)

Garść zasad: 
- nie odpowiadam na pytania o zdrowie oraz macierzyństwo
- nie odpowiadam na pytanie o tzw. osoby trzecie, jeśli nie ma to bezpośredniego związku z pytającym.

- będę się starać odpowiadać na bieżąco, ale może się zdarzyć, że wróżba pojawi się max. do 3 dni.

- nie odpowiadam na pytania na priv, w związku z tym, nie proszę o żadne dane wrażliwe. Wystarczy samo pytanie.

Zastrzegam, że jestem początkującą tarocistką, jakieś tam doświadczenie mam, ale jeszcze uważam się za ucznia w tym temacie. 

Zapraszam chętnych.

  • Lubię to! 2
  • Cool 1
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

To ja na pierwszy ogień: planuję w któryś weekend,  30.X, 7 XI lub 14.XI wypad w ciekawiące mnie miejsce. Czy dojdzie do ten wypad do skutku? 

Jeśli tak, to kiedy i jak przebiegnie? będę zadowolona z wycieczki? 

Jeśli nie to dlaczego, co stanie mi na przeszkodzie / co wpłynie na odłożenie planu?

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też poproszę. Chcę kogoś zaprosić na miasto i namówić do odwiedzenia pewnego miejsca, o którym usłyszałam. Marudnik to jednak straszny i propozycja może się spotkać z odmową :biggrin: Pytanie jak przyjaciel zareaguje: czy pójdzie ze mną czy mi odmówi? ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też chętna. Mam pytanie - co będzie z moją pracą? Czy praca, którą w najbliższym czasie podejmę będzie ok dla mnie, jak tam się będę czuła, jak się tam odnajdę. Chodzi mi o ogólną atmosferę, jak mi tam pójdzie generalnie. Z góry dziękuję za wróżbę! :) 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ismer napisał: