Skocz do zawartości

Pomóc w usprawnieniu działalności


pkrl1979

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Chciałbym poprosić o radę lub pomoc.

Od ponad 10 lat zajmuję się zawodowo jedną konkretną rzeczą i jest to mój sposób na życie, zarabianie.

Jednak nie idzie to tak, jakbym tego chciał. Czuję, że mógłbym zarabiać na tym, co robię więcej pieniędzy i pozyskiwać więcej klientów.

Czy znalazłaby sie osoba chętna pomóc w zakresie zastosowania odpowiednich zaklęć magicznych w celu pozyskania większej bazy klientów i większych zarobków?

Oczywiście chodzi mi o tzw magię sympatyczną, nie czarną magię. Tak, aby korzyści odniosły obie strony czyli i klienci i ja jako wytwórca.

 

Pozdrawiam serdecznie

  • Lubię to! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Cześć @pkrl1979 - osobiście nie znam się na magii, no nie jestem specem - jednak mogę polecić Ci Cedrowe Wzgórza - sklep magiczny( doradzają w doborze produktów - wiem bo korzystałam). Panowie z pasją zajmują się magią w przystępny sposób. Jeśli to zbyt duża reklama z mojej strony - rozumiem jeśli post nie będzie zatwierdzony. 

Edytowane przez Gringe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hmm, a masz firmę gdzie przychodzą klienci? Mógłbyś pod wycieraczke włożyć banknot o dużym nominale, aby go przydeptywali i sprowadzali pieniądze. 

Możesz też zawiesić podkowę ramionami do góry, aby wpadały do niej pieniądze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.12.2021 o 11:15, nastek96 napisał:

Hmm, a masz firmę gdzie przychodzą klienci? Mógłbyś pod wycieraczke włożyć banknot o dużym nominale, aby go przydeptywali i sprowadzali pieniądze. 

Możesz też zawiesić podkowę ramionami do góry, aby wpadały do niej pieniądze