Jump to content

Jak wyjdzie mi zmiana pracy?

Ragna
 Share

Recommended Posts

• Ekspert

w okolicy marca/kwietnia mam zamiar zmienić pracę. Z wykształcenia jestem grafikiem komputerowym i kiedyś pracowałam w zawodzie. Szło mi tak sobie, ale i tak zaczęłam zastanawiać, czy skoro nie siedzę w książkach to czy nie jest jakimś pomysłem wrócić do zawodu (po zrobieniu portfolio na nowo) i zatrudnić się w jakimś wydawnictwie. Mogłabym zarabiać na składaniu jakichś książek/magazynów i szykowaniem ich do druku. Zapytałam kart jak mi by z tym wyszło.

1. Co muszę wiedzieć o aplikowaniu do tej pracy?

As Mieczy

Potrzebne mi dobre przygotowanie techniczne, absolutnie dobra znajomość narzędzi i branży. Bystry umysł, umiejętność znajdowania błędów: mogę się domyślać, że nie tylko własnych, ale mogą ode mnie jeszcze wymagać na przykład patrzenia czy tekst jest w porządku. Miecz kojarzy mi się dosłownie z ostrzem i nożem, możliwe więc, że muszę się dosłownie podszkolić z metod cięcia książek. Ogółem nie mogę być laikiem w temacie, tylko profesjonalistą. Po za tym będę musiała wszystko postawić na jedną szalę.

2. Jak by to było pracować na takim stanowisku?

Kochankowie