Skocz do zawartości

Ezoteryka, a Matura ;)


cin3k

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie już zaznaczę, że nie będe prosił o pisanie tematu maturalnego itd ;D Jestem jeszcze adeptem w każdej z dziedzin ezoteryki. Znajduję się na etapie poznawania podstaw. Piszę właśnie tutaj, bo na pewno na tym forum udziela się wielu doswiadczonych w tej właśnie dziedzinie ludzi. Przechodząc do sedna, jak w temacie wspomniałem "matura". Tak, jestem uczniem liceum ogólnokształcącego i w tym roku przyjdzie mi zmierzyc się z matura m.in. ustną z języka polskiego. Wszyscy uczniowie liceum wybierali tematy maturalne z wyznaczonej puli. Jeden z nich brzmiał "Motywy ezoteryczne w literaturze polskiej" . Od razu przypadł mi do gustu. Ostatecznie został on przydzielony do właśnie mojej realizacji Wink Stąd mam prośbę do Was. Poza motywem zjaw i duchów z kanonu lektur ("Dziady" , czy inne "Wesele" ) prosiłbym o tytuły jakichś innych polskich utworów, z którymi mógłbym ten temat opracować w dosyć komfortowy sposób. Naprawdę będę Wam bardzo wdzięczny za wszystkie tytuły i polskich autorów. Widziałem podobne tematy na forum, jednak pisze tutaj, bo moja literatura ma się ograniczać jedynie twórców polkskiego pochodzenia. Mile widziane tytuły książek współcześnie wydanych.

 

pozdrawiam cin3k maturzysta ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno chcialabym cos o znakach runicznych wspomniec, o mitologii i zastosowaniu np w Wiedzminie;) cos znajde tylko tyle czytania ehhh...juz powinnam miec dawno za soba mature, a chcialo sie jechac zagranice i rzucac szkole.....teraz sie konczy wieczorowo;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach