Skocz do zawartości

sny - ankieta do pracy magisterskiej


ankieta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem studentką psychologii i jak temat wskazuje poszukuję chętnych do wypełnienia ankiety badającej wpływ temperamentu na treść snów. Wybrałam to forum, ponieważ jego użytkownicy raczej pamiętają swoje sny, co stanowi podstawę mojego badania:) Tak więc jeśli macie chwilę wolnego czasu, to zapraszam: ..................

Ankieta jest oczywiście całkowicie anonimowa (nie potrzebne są żadne pseudonimy ani maile).

Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam!

 

Edit

Odnośnik do strony (ankiety) został usuniety ze względu na nieprawdziwą informację, jaka podała autorka postu. Ankieta jest skonstruowana w taki sposób, że jest wymagane podanie adresu e-mail, co każe sugerować, iż jest to chwyt reklamowy traktowany jako spam.

Edytowane przez winteer
Edycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja może jeszcze raz wkleję linka skoro sprawa wyjaśniona...? Ankieta Ankieta dotycząca marzeń sennych - wBadanie.pl[/url]

Dzięki wszystkim za wypełnienie! Mam nadzieję, że pozostali chętni nie napotkają więcej problemów.

Edytowane przez winteer
Usunięcie linka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patryk8

Nie wiedziałem jak odpowiedzieć na pytanie ''czy miewasz w sny prorocze''. Dosłownie nie, ale po zinterpretowaniu zwykłego snu zazwyczaj się sprawdza, ale dałem w końcu odpowiedź ''nie''.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niestety sprawia to wrażenie jakby decyzja została podjęta na podstawie nie sprawdzonych informacji.

Skoro osoby które w przeciwieństwie do niektórych wypełniły ankietę i potwierdzają, że podanie adresu e-mail nie jest konieczne, to w czym problem?

Wrzućcie na luz, jeśli ktoś po przeczytaniu innych postów w tym temacie nie będzie chciał to po prostu nie wypełni.

 

kaffka, Ty chyba długich ankiet nie widziałaś ;D Ja dla doktoranta wypełniałam taką 60stronicową! :wow: