Skocz do zawartości

sny - ankieta do pracy magisterskiej

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

Jestem studentką psychologii i jak temat wskazuje poszukuję chętnych do wypełnienia ankiety badającej wpływ temperamentu na treść snów. Wybrałam to forum, ponieważ jego użytkownicy raczej pamiętają swoje sny, co stanowi podstawę mojego badania:) Tak więc jeśli macie chwilę wolnego czasu, to zapraszam: ..................

Ankieta jest oczywiście całkowicie anonimowa (nie potrzebne są żadne pseudonimy ani maile).

Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam!

Edit

Odnośnik do strony (ankiety) został usuniety ze względu na nieprawdziwą informację, jaka podała autorka postu. Ankieta jest skonstruowana w taki sposób, że jest wymagane podanie adresu e-mail, co każe sugerować, iż jest to chwyt reklamowy traktowany jako spam.

Edytowane przez winteer
Edycja
Napisano

co to za pytanie... czy wierze w sny ? :] jak można nie wierzyć w coś co istnieje i jest naukowo dowiedzione ? :P

Napisano

Oj... ale nie trzeba było maila wcale wpisywać... no co Ty winteer?

Napisano

winter... na koncu bylo trzeba podac meil.. jesli chcialas sie zatrejestrowac i zrobic włąsna ankiete ;P

Napisano (edytowane)

to ja może jeszcze raz wkleję linka skoro sprawa wyjaśniona...? Ankieta Ankieta dotycząca marzeń sennych - wBadanie.pl[/url]

Dzięki wszystkim za wypełnienie! Mam nadzieję, że pozostali chętni nie napotkają więcej problemów.

Edytowane przez winteer
Usunięcie linka
Gość Patryk8
Napisano

Nie wiedziałem jak odpowiedzieć na pytanie ''czy miewasz w sny prorocze''. Dosłownie nie, ale po zinterpretowaniu zwykłego snu zazwyczaj się sprawdza, ale dałem w końcu odpowiedź ''nie''.

Pozdrawiam

Napisano

Fakt. Niektóre pytania były za mało konkretne... Pzdr :)

Gość winteer
Napisano

Kochani, skoro po konsultacji z Dominiką, została podjęta decyzja o usunięciu linka z postu... to znaczy że były podstawy ku temu

Napisano (edytowane)