Skocz do zawartości

cwiczenie.


Gość sheina

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sheina

jakiś czas temu i jak pytałam o to na jakim kierunku studiuję, ola zgadła, to teraz inne

 

 

- czy mam do tego co studiuje predyspozycje? To było poradnictwo małzeńsatwa i rodziny

 

- gdzie w tym roku spedzę Święta, wyjadę czy w domu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu i jak pytałam o to na jakim kierunku studiuję, ola zgadła, to teraz inne

 

 

- czy mam do tego co studiuje predyspozycje? To było poradnictwo małzeńsatwa i rodziny

cesarz-śmierć-koło fortuny-paż kielichów

wiesz co ja myślę że to co studiujesz nie do końca ci odpowiada i raczej zmienisz kierunek studiów na jakiś bardziej z dziećmi zwiazany...takie moje dziwne skojarzenia...

 

- gdzie w tym roku spedzę Święta, wyjadę czy w domu?

królowa kielichów-krol buław-sad boży

święta spędzisz z rodziną mama tata

2 buław

tak pół na pól ,bedziesz w domu ale mozesz w pierwszy drugi dzień swiat rodzine odwiedzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ci napisalam powyżej to według mnie nie bardzo masz ku temu predyspozycję:icon_cry:ale to tylko moje odczucia więc jeśli czujesz że masz to napewno tak jest:usmiech2:

Kurde przepraszam cie ale dla mnie to karty wskazują jakbyś stała w miejscu....na tych studiach

Edytowane przez dezire3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sheina

tak ;) nie wiem jakm z tymi predyspozycjami bo w sumie nie mnei oceniac.. :)

 

 

 

ale fakt, na Święta nigdzie się nie wybieram, aczkolwiek rodziny przyjdzie do nas w pierwszy dzien Śiwąt :)

 

Dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu się fajnie pokazało, nie wyjedziesz (Diabeł to raczej statyczna karta) ale sama też nie będziesz bo koło Diabełka są ludzie, czyli ktoś do Ciebie przybędzie (jak ludzie co stoją obok Diabła)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach