Skocz do zawartości

Momózcie !!


polczyn1810

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Wiem ze ten temat może być nie zgodny z tym profilem , ale nie wime gdzie o tym napisać ponieważ nie znam się na Ezorytyce.

Mam taki problem..Była taka sparawa ze ze znajomym ukradłem mojemu dziadkowi troche kasy..

Rozmawiałem z Wujkiem i powiedzł mi ze przeżył to na własnej skórze co się stało posmierci jego szefa. Otórz to miał taka przygode ze kiedyś zadawnych czasów rozliczął sie z szefem za jakąs prace i kiedy szef nie patrzyl ukradł mu około 2 tysiecy ... i mówił mi ze jak umarł ten szef to przez pierwsze noce dusza nie dawała mu spać... nawiedzał go kazdego dnia i nocy ...

Ja mam taki problem rozmawiając z doktorem pwoeidzaił ze dziadowi mojemu zostałookoło pół-1rok zycia..

 

Jka myslicie moge cos do tego czas zrobic aby nie spotkała mnie taka sytuacja jak przytrafiła się wujkowi ?

 

Bardzo was proszę o wyrozumiałość i o odpowiedz .

 

dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze Twojego wujka spotkało to z powodu wyrzutów sumienia i świadomości, ze postąpił źle, poza tym nic nie ginie i energia się wyrównuje.

 

Jeśli nie chcesz, żeby Cię to spotkało, może przyznaj się dziadkowi co zrobiłeś, co Cię motywowało, powiedz, że szczerze żałujesz (jeśli żałujesz) i postaraj się to jakoś odrobić/odpracować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi oto ze to nic nie da bo mój dziadek jest chory ma duże problemy z gołową i z tego co ja śłysząłem i co sam widze to dziadek pamięta tylko swoje dzieciństwo, wojne i tą kradzież :(

 

Pozatym nie mam pieniędzy zeby mu odaać

 

Myslicie ze jak będe się pielęgnował dziadkiem będe dal niego miły pomagałmu we wszysrkim to nie stanie się to co mojemu wujkowi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozmawiaj z dziadkiem, że Ci przykro, wytłumacz. Postaraj się chociaż :) Opiekuj się nim...