Skocz do zawartości

Dziwna wróżka


Symfonia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć:)

 

Jest to mój pierwszy post na forum, więc chciałabym się przywitać od razu:)

 

Przejdę szybko do tematu, mianowicie od niedawna posiadam karty tarota i właśnie jestem na etapie "uczenia"... byłam parę dni temu u wróżki, chciałam, żeby postawiła mi tarota. Przywitała się ze mną, nie spytała się jak mam na imię, ile mam lat, kiedy się urodziłam...nic. Usiadłyśmy i rozłożyła mi karty. Nagle spojrzała się na mnie spode łba, wykrzywiła twarz, splunęła na mnie i kazała mi się wynosić. Na moje pytania "co się stało?" nie chciała mi odpowiedzieć, tylko krzyczała, żebym się wynosiła i nigdy więcej nie wracała...

 

O o mogło jej chodzić?!?

 

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dodam, że rozłożyła mi karty z tego co już się nauczyłam "12 domów", nie pamiętam jakie były w kolejności, większość była do góry nogami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sytuacja, ale wydaje mi się że musiała być jakaś przyczyna.

Czy zadawałaś pytanie?

No i jakie były prawdziwe cele wizyty u wróżki. Co chciałaś tą wizytą osiągnąć? Czy poszłaś z jakimś problemem? Czy może w ramach "nauki" tarota nie chciałaś jej po prostu sprawdzić, przetestować, podpatrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszłam do niej, ponieważ chciałam znać odpowiedź na pytanie o moim zdrowiu, bo mam z nim trochę problemów. Ale nie zadałam go jej ponieważ nie chciała wiedzieć. Byłam tam zanim kupiłam karty, czyli zanim pomysł jeszcze wykluł się w mojej głowie. Nie chciałam jej przetestować ani podpatrzeć, itp.

Parę dni po tym zajściu szłam uliczką i zobaczyłam ezo sklep, weszłam , zobaczyłam karty i je po prostu kupiłam, pomyślałam, że sama postawię sobie tarota, ale nie potrafię odczytać jak na razie znaczeni kart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach