Skocz do zawartości

Poproszę

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałam prosić o sprawdzenie numerologii partnerskiej, ona 9.04.1972 on 22.05.1976. Dziekuję z góry za odpowiedź.

Napisano

Towarzyskie piątki, co? ;) pewnie wesoło macie razem, energia was rozpiera (oczywiście to trzeba odpowiednio do siebie dopasować :) ) piątki też są podróżnikami ;) możecie mieć dużo wspólnych pasji.. no właśnie macie taka wspólną Drogę Życia ;)

Napisano

No tak, wiele nas łączy, mamy podobne podejście do wielu spraw. Ale najważniejsze jest zaufanie i zrozumienie, czasem bez słów... Czy prognozy dla takiego związku są dobre? Jesteśmy na początku drogi, oboje po przejściach...

Napisano

Ja jestem samoukiem z Numerologi.. ciągle się uczę więc mogę podać taki ogólny zarys. Co nie zmienia faktu, że on będzie prawidłowy. Po prostu musicie dobrze dopasować do siebie.

Hmmm możecie mieć 'popędy' szaleństwa, które może bez braku doświadczeń by prowadziły do skoków w bok, bądź nieprzemyślanych decyzji.

Ale skoro mówisz, że jesteście po przejściach to pewnie już się 'nauczyliście na błędach'. Piątki raczej nie szukają rutyny. z Drogi Życia wynika, że czeka was pomysłowość i porywczość w małżeństwie (ale też w romansach!)

Więc mało rutyny, dużo pomysłów i powinno być ok ;) nie możecie się sobą znudzić !

Oczywiście bardziej by pomogło sporządzenie całych, dokładnych portretów ;) Bo wyliczenie Drogi Życia to "Liczba przeznaczenia" Z niej możemy odczytać cechy i doświadczenia jakich możemy się spodziewać w życiu

Powodzenia ! ;)

Napisano

Dziękuję za odpowiedzi. Czy mogłabym w takim razie prosić o nasze drogi życia? Żeby dokładnie wiedzieć, co i jak? Byłabym wdzięczna i z góry dziękuję.

Napisano

To jest zsumowanie liczb w datach urodzenia ;) to właśnie to o czym ciągle mówię ;)