Skocz do zawartości

Kiedys wino i chleb...


Berenika

Rekomendowane odpowiedzi

.. teraz ciało i krew.

 

Kochani.

Jestem tutaj w postaci Aniołka. Aniołka Stróża. Nie wiem jakim cudem znalazłam się na tej stronie i jak zarejestrowałam się tutaj. Ale jest ku temu cel. Opowiadam sie za Chrystusem, żywym i prawdziwym.

Przeszłam Odnowe w Duchu Świetym, co zbliżyło mnie niesamowicie do Pana i Zbawcy. Zawsze jakos chodziłam do Kosciola, bo to chyba natura Polaka, tak mamy wryte. Ale okazało się ze ja tak naprawde nie znam tego Pana Jezusa. Że ten nasz Zbawca o ktorym ucza nas na lekcjach religii jest mi kompletnie obcy. Jak potem sie okazało, miałam kompletny brak znajomosci Pisma Świetego i żywotow Świetych. Moi mili, wszak po tej Odnowie, co było dla mnie niesamowitym szokiem, ja Go poznałam, żywego i prawdziwego. Duch Swiety mna zawładną i teraz Pan Jezus bije w moim sercu, bo to on jest tchnieniem życia. Jestem studentka medycyny i wiara przychodziła mi trudno jesli wogole. Teraz dla mnie wszystko stanowi sens, moge robic dwie rzeczy naraz jednoczesnie wierzac w potege Chrystusa.

Poznalam wspanialego Kaplana, ktory uratowal mi zycie jedna spowiedzia - rozmowa. To On mi Go pokazał. Czy wy zdajecie sobie sprawe z takiej odmiany?! O zyciu moim nie bede opowiadac, to zbyt smutne i prywatne. Ale wyobrazcie sobie ze Jezus tak mna przeniknal ze gdy unoszony jest żywy Bóg w czasie adoracji, chcac czy nie chcac, łzy mi same leca i wszystkie moje grzechy staja mi przed oczami. Zawierzyłam mu całe swoje życie, widziałam jak leczył ludzi, prostych ludzi pełnych wiary. Słowa Jego sie wypełniaja na naszych oczach. Czas aby to dostrzec. Haiti... apokalipsa. Fałszywi prorocy, bałwochwalstwo, grzechy przyjmowania bożków, czarownicy... Daj mi chociaż szanse, przyjacielu. Nie zaszkodzi powiedziec mu tak, isc do Koscioła na adoracje i zaprosic Go do swojego życia. A nóż odmieni Ci sie życie, tak jak mi.