Jump to content

Do południa


Arivo
 Share

Recommended Posts

Co się wydarzyło dzisiaj tj 9 lutego do południa w domu Ariwo?

Dlaczego to się wydarzyło?

Kto brał w Tym udział?

 

Chciałabym wykluczyć na wstępie podteksty : nie był to seks:(

 

Odpowiedź - piątek

 

Nie mogę się doczekać co powiedzą karty:pytajnik_na:

Edited by Arivo
Link to comment
Share on other sites

Co się wydarzyło dzisiaj tj 9 lutego do południa w domu Ariwo?

RYCERZ DENARÓW, ARCYKAPŁANKA, 8 MIECZY

 

Był jakiś specjalista, nie wiem...prądu brakło, coś się zepsuło w domu etc Ktoś musiał zostać w domu, żeby pilnować pracownika.

 

Dlaczego to się wydarzyło?

6 DENARÓW [O], 2 KIELICHY

 

Chyba zleciliście to wcześniej jakiemuś znajomemu lub komuś z polecenia, chcieliście dobrze (dać zarobić może komuś) ale okazało się, że to był pseudospecjalista.

 

Kto brał w Tym udział?

4 DENARY, 3 MIECZY

 

Nie wiem...w domu były chyba 3 osoby i jednak naprawy podjął się ten, który robił to za pierwszym razem...

 

A ja płynę i płynę... :lol:

 

PS

Komentarz o seksie mnie rozwalił haha

Link to comment
Share on other sites

Nie właśnie :P Ale pływałam tu już tyle razy i żyję, więc spoko :lol:

 

Agor-ia, to wy siusiacie, ja tylko pluję. Mimo mojego sędziwego wieku z moim pęcherzem jest OK :lol: Poza tym Arivo pewnie chodziło o moje "płynę" :P

Link to comment
Share on other sites

Wiesz co, to jest gowno prawda, jestes po prostu przeczulona na punkcie swojego wieku ! I cokolwiek nie powiem to Ty tak obracasz jakbym mowila o Tobie jak o mumii jakiejs.

Zreszta, sama czesto poruszasz ten temat

kużwa, ślepota starcza
:lol:

 

Arivo, no co Ty, jaka babcia :P pewnie krazysz w okolicach wieku mamy mojej ;) a i tak rozmawia sie z Toba jak z 20stka ;)

Link to comment
Share on other sites

jaki byl problem 6 denarow - slonce

kto byl giermek mieczy

przyczyna pustelnik

 

ale czytelnme karty wyskoczyly:lol:

problemem byla jakas awaria ze swiatlem, moze zabraklo pradu moze pojawila sie jakas inna usterka z tym zwiazana

przyczyna pustelnik czyli ciemnosc, odwiedzil was jakis specjalista ewentualnie policjant tez mi przyszedl na mysl

Link to comment
Share on other sites

Co się wydarzyło dzisiaj tj 9 lutego do południa w domu Ariwo? Król Buław 10 Buław As Monet

Coś niespodziewanego, niezależnego od Was, chyba nikt się tego nie domyślał.. Rozpoczęło się nagle i było ciężko z jakiegoś powodu, nie można było jasno myśleć. Trzeba było się wykazać dużą dozą rozsądku, stać twardo na ziemi, nie stracić głowy. Król Buław to może pojazd, nie chciał zapalić??

 

Dlaczego to się wydarzyło? As Kielichów Cesarzowa Dużo emocji w domu z jakiegoś powodu,, możliwe, że awaria wody.. lub pożar i potrzebna była woda.. Może jakieś wody płodowe odeszły i zaczął się poród czyjś ;)

 

Kto brał w Tym udział? 3 Miecze – ktoś kto cierpiał lub miał jakiś problem, miał dosyć sytuacji..

Królowa Buław Lekarz, strażak, mechanik

Paź Kielichów hydraulik, lub ktoś kto zareagował nazbyt emocjonalnie, może się przestraszył

 

:jezyk_oko:

Link to comment
Share on other sites

Co się wydarzyło dzisiaj tj 9 lutego do południa w domu Ariwo?

3 kielichów-umiarkowanie-rycerz kielichów

Chyba było jakieś spotkanie twórcze ,może artystyczne.

Dlaczego to się wydarzyło?

7 kielichów-3 kielichów-

Czyjeś marzenia się spełniły i trzebabyło to opić

 

Kto brał w Tym udział?

2 kielichy-3 buław-7 buław

Ktoś kto jest twoim przyjacielem ,ty maż

 

Dziwne bo ja nie widze tu nic negatywnego w tym wydarzeniu.........

Edited by dezire3
Link to comment
Share on other sites

Ja może tylko powiem, że moje karty również były niegłupie, tylko interpretacja do czterech liter :lol:

 

Mam nadzieję, że Arivo się nie pogniewa za tę podpowiedź :bukiet_na:

Link to comment
Share on other sites

Kiedy chcecie odpowiedź????????Nie wiem czy ktoś jeszcze będzie chciał się przyłączyć???Dziewczyny pracują,albo dokształcają się na kursach....

M:oczko_na:ogę dzisiaj dać

Link to comment
Share on other sites

Cholera ... ! Powiedzialam kartom wczoraj w zlosci kilka slow i chyba nastapila obraza majestatu :lol: Zapomnialam zapytac, dlaczego sie wydarzylo... Musze chyba sobie notowac pytania na kartce, bo moja pamiec dziurawa sie robi :P

 

Ile osob ? As Bulaw

 

Co to za osoba 6 Denarow, 10 Kielichow

 

Hm to chyba dziecko Twoje bylo tutaj glowna postacia. "Napalil sie" na cos, 6 Denarow - no bo to rodzice sypia kasa a dziecko materialnie w zamian sie nie odwdziecza raczej ;) no i 10 Kiliechow - wiadomo :)

 

Efekt tego wydarzenia

 

Rycerz Mieczy

5 Mieczy

 

Chyba jakis konflikt byl, Twoje dziecko to moze ten Rycerz Mieczy, bardzo walczyl o swoje ;)

 

Co sie wydarzylo

 

Wypadly: Krolowa Denarow, 3 Kielichy

 

Ja wyciagnelam: 9 Denarow, 3 Miecze, 6 Kielichow, 5 Kielichow, As Mieczy

 

No wiec na pewno zwiazek z pieniedzmi jest. 3 Miecze to moze ta sprzeczka. 6 i 5 Kielichow - moze dziecko mialo cos za zle i bylo zawiedzione... A moze chodzi o jakis wyjazd na ferie ? Wtedy by mogly padac slowa typu "a w zeszlym roku mowiliscie, ze pozwolicie mi wyjechac z domu ze znajomymi, wszyscy jada oprocz mnie... "

 

zarowno As Mieczy jak i 5 Mieczy oznaczaja zwyciestwo, chociaz 5 mieczy moze oznaczac, ze dziecko musialo duuuzo sie naobiecywac, albo zrezygnowac z kieszonkowego...

 

 

Ach jak przyjemnie kolysac sie wsrod fal, gdy szumi szumi woda i plynie sobie w dal ... :lol:

 

PS. Kurde, ale to sie wydarzylo przed poludniem... ja o tej godzinie to albo spie albo udaje ze cos robie w szkole ;D No ale slowo sie rzeklo, troche sie znamy wiec kompromitacji az takiej nie bedzie hahaha

Edited by Agor-ia
Link to comment
Share on other sites

Co do punktów to muszę przelecieć cały post:D,potrzebuję trochę czasu.

I jeszcze jedna prośba zajrzyjcie na forum"Ogólnie o tarocie" i proszę Was o odpowiedzi na moje pytania.Bardzo dziękuję:D

Link to comment
Share on other sites

hahahahhaaaaaa sikam sikam sikam

 

Na drugi raz ufam intuicji !!!! Wierzcie albo nie, ale mialam bardzo wyrazna wizje ksiedza, ale karty mnie zniosly na inne wody, musze je przeprosic chyba hahahhaha

 

Ale jednej dobrej rzeczy przynajmniej sie dowiedzialam dzieki temu - dostrajam sie do 3ciego oka :P

Link to comment
Share on other sites

ej wiecie co, jednak jestem rozgoryczona

takie samo uczucie mam, jak juz mysle ze Namanira mi powie cos milego, a ona mnie pac po lbie :lol:

albo jak na sprawdzianie z matematyki zaznacze dobra odpowiedz i poprawie na zla

Buuuu

Link to comment
Share on other sites

Kochani oświadczam ,że punkcików nie będzie:bezradny:

Namanira napisała o 3 osobach (Jest plusik w pamięci)

Dezire3 (Też plusik w pamięci)za spotkanie twórcze,ale Ksiądz nie chciał nawet herbaty....:(

Link to comment
Share on other sites

Arivo, u mnie padl As Bulaw, moze to byl ksiadz z plonaca bulawa i dlatego nawet na herbatke nie chcial zostac... Twoja podpowiedz ze to nic z seksem byla mylaca :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Wiesz...ja tam ostatnio Suligę podczytuję przy rozkładach, przy 6 denarów odwróconej miałam "rzucać perły przed wieprze" stąd myślałam o jakimś partaczu-pseudopsecjaliście :lol:

 

Fajny chociaż ten ksiądz (uprzedzam, że nie pytam czy przystojny hehe)? Bo do tego 4 denary :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Młody ,przystojny zaraz po szkole trochę speszony,niedoświadczony.Ładne kazania nawet mówi.Jak odprawia nasz proboszcz to sobie śpiewam w środku,liczę ludzi albo żarówki w żyrandolach........lipa.......i non stop mówi moi kochani,kiedyś przez kazanie które trwało 20 minut naliczyłam 26 razy........ :hmmm:ale nie tylko ja liczę..........ministranci też:co_jest::co_jest:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...