Skocz do zawartości

Będę wdzięczna za pomoc w interpretacji


diabinha

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkująca i bardzo potrzebna mi jest pomoc w interpretacji następującego rozkładu-piramidy

- rząd pierwszy symbolizuje moją sprawę, której dotyczy pytanie

rząd drugi-możliwości i perspektywy, rząd trzeci- obecną sytuację i jej przyczyny, rząd czwarty pokazuje możliwe rozwiązania, sposób na uporanie się z kłopotami.

 

Dodam, że rozklad dotyczy związku uczuciowego, o sens i szansę na kontynuację

 

rozkład wygląda następująco

 

********************10 KIER

***************5 TREFL****KRÓL KARO

********8 TREFL***WALET PIK***5 PIK

***2 PIK****4 TREFL****3 PIK***5 KIER

 

Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc w interpretacji, gdyż sprawa ma dla mnie wielką wagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ułatwienia, albo utrudnienia- piątka trefl, ósemka trefl, piątka pik, trójka pik, czwórka trefl odwrócone tak samo jak walet i król

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ułatwienia, albo utrudnienia- piątka trefl, ósemka trefl, piątka pik, trójka pik, czwórka trefl odwrócone tak samo jak walet i król

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Trina7

generalnie, karty mówią abyś nie wiązała specjalnych nadziei z tym związkiem, ponieważ partner jest krótkowzroczny, skupia się bardziej na tym co jest teraz, a nie na tym co może być w przyszłości. Czekają Cię przeszkody, zamieszania oraz nieoczekiwane wydarzenia. Staraj się pozytywnie myśleć oraz unikaj spięć z przyjaciółką/elem. Jak znajdę chwilę, a będziesz chciała, to zinterpretuje każdy rząd. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będę wdzięczna za dokładną interpretację

prawdę mówiąc część odczytałam podobnie- mam odrzucić nadzieje związane z tą relacją, ja tam jeszcze widzę fałsz ale nie wiem na czym miałoby to polegać