Guest Antonella Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 ciekawe jak wam pojdzie :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olkacool Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Zawód wyuczony czy wykonywany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arivo Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 kim jestem z zawodu ? ciekawe jak wam pojdzie :-) Zawód wyuczony..............Siła Może jakiś techniczny? Zawód wykonywany......... 6 mieczy Myślę,że racze nie do końca wykonujesz wyuczony zawód. Teraz dużo podróżujesz ,jakby wchodzisz na nowe tereny,nowe rynki,może ktoś Ci pomaga w tej pracy?Konwojent???Praca raczej nie na miejscu.... Jak długo trwała nauka......Rycerz mieczy12 lat,chociaż czas w mieczach raczej nie da się określić,więc strzelam....Chyba w pracy musisz szybko działać i błyskawicznie podejmować decyzję......Może w niej dużo stresu.....może krytyka......chłodno..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dezire3 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Jaki zawód wykonujesz? sąd-9 monet-świat Jakiś chyba urzedowy gdzie masz kontakt z ludzmi,moze udzielasz pozyczek albo proponujesz wycieczki...albo doradzasz osoba które przychodzą... Urzednik w banku,albo sprzedawca wycieczek w biurze podróży;) Tylko to mi przyszło do głowy;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Antonella Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Zawód wyuczony czy wykonywany? zawod wyuczony, lecz nie pracuje Zawód wyuczony..............Siła Może jakiś techniczny?. Tak techniczny, tytul technik....... Jaki zawód wykonujesz?sąd-9 monet-świat Jakiś chyba urzedowy albo proponujesz wycieczki...albo doradzasz osoba które przychodzą... ( tak urzędas ze mnie, zobaczymy komu uda sie odgadnąć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...