Jump to content

Gość


Namanira
 Share

Recommended Posts

Widzę, że głuchawo tu :icon_rolleyes:

 

Niedługo będziemy mieć w domu gościa, w związku z tym:

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

3. Skąd do nas przyjedzie?

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

 

Standardowo trzymam kciuki :uczen:

Link to comment
Share on other sites

Nami, trzeba dołączyć ;) Im nas więcej tym lepiej

 

1. Kiedy do nas zawita? Cesarz Kwiecień?

Na ile Cesarzowa Królowa Mieczy nie wiem, 3-7dni

 

2. Kim dla mnie jest ta osoba? Rycerz Monet Rydwan Brat, zmotoryzowany (ma pojazd, albo w innym mieście mieszka)

Płeć Rycerz Buław facet

Wiek dwa Monet, coś z dwójką, 22 lata..

 

3. Skąd do nas przyjedzie? Rycerz Kielichów 3 Buław.. Zza granicy? Anglia?

 

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę? Rycerz Mieczy 5 Mieczy

od 20 stycznia do 20 lutego (to Chrzanowska), albo 5 miesięcy temu ;)

Link to comment
Share on other sites

10 pucharów,5 pucharów,9 pucharów

Ehh same puchary.ja sobie tak teraz mysle,ze moze przyjedzie nie tylko jedna osoba,ale jeszcze jedna,albo nawet cala rodzinka.Kiedys laczyly was silne stosunki,ale pózniej sie cos zepsulo,twoim zyczeniem bylo aby cie odwiedzila,wiec mysle,ze jestes dosc pozytywnie nastawiona.

 

Kim ten ktos jest dla ciebie?

7 pucharów-Królowa mieczy-5 monet

Hmm..chyba kobieta,wydaje mi sie,ze twoja stara przyacióla,moze przyjedzie jeszcze z mezem,lub moze jest w ciazy..

 

Na ile przyjedzie?

9 pucharów-10 mieczy-Papiezyca

Wydaje mi sie,ze na krótko moze tydzien albo dwa.

 

Skad przyjedzie?

Rycerz mieczy-Wieza-5 bulaw

Z domu,moze mieszka w innym miescie,albo gdzies dalej,chyba przywiezie lekkie problemy,moze ona ma po prostu trudna sytuacje,przyjedzie pogadac,wyzalic sie.

Link to comment
Share on other sites

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

kiedy?

paz kielichów-naprawdę tutaj strzelam że od tygodnia

na ile?8 buław-chyba długo nie zabawi-tydzień może max

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

rycerz kielichów-kobieta

rycerz monet-do 35 lat

2 monet-kuzynka,jakies wiezy krwi są

3 Skąd do nas przyjedzie?

5 mieczy-wieża-paz monet-z zagranicy kraj nad wodą stawiam tak jak Olka na Anglie lub skandynawię

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

10 mieczy-chyba bardzo dawno może do 10 lat

Link to comment
Share on other sites

Guest Dharma

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

 

10 kielichów

w kwietniu/maju tak mi sie kielichy kojarzą z wodą i rozkwitem więc stawiam na wiosnę.

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

 

5 denarów przyjaciel.. meżczyzna wiek Giermek mieczy, czyli młody młodzież/dziecko daje około 16 -20 lat

 

3. Skąd do nas przyjedzie?

MAG - jakis ośrodek kształcenia, szkoła.. hmm gdzieś gdzie ostro się rozwija

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

 

Koło Fortuny - raczej widziałaś dawno i przez przypadek.. krótka wizyta bez zapowiedzi. w szczególnych okolicznościach

 

to by było na tyle.. hmm :))

Link to comment
Share on other sites

Hmm Dezire,wyskoczyl ci rycerz kielichów,a ty napisalas,ze to kobieta..Ciekawe:P

 

ostatnio mi rycerz kielichów pokazał kobietę...on jest jest dla mnie i mężczyzną i kobietą;)

Link to comment
Share on other sites

Guest alathea

chyba tez sie dolacze :)

juz dawno nie dostalam zimnego prysznica :P przyda sie...

 

jak tylko sobie myslaalm, kto to moze byc, to wyszlo mi inaczej niz w kartach - ze jest to pani w srednim wieku, rodzina i ze dawnoa jej nie widzialas (jak bylas mala dziewczynka, ze to jakas ciocia :P)

 

a co karty?

w zwiazku z czym przyjedzie?

Sad; VIII monet; Vpucharow/II mieczy ;wynik: Krolowa mieczy

jakies spotkanie rodzinne, przyjada tez inni, ale ta osoba dolaczy do Was sama...

no wlasnie nie wiem, czy dolaczy - bo ta Krolowa mieczy... albo moze ktos nie jest zadowowlony z przyjazdu tej osoby..

 

EDIT: oj, ten Sad - to przeciez tez Wielkanoc :).

 

kim jest dla Ciebie ta osoba?

Mag/Diabel/Cesarzowa; Walet kijow/Rycerz kijow; Walet pucharow/Moc wynik As kijow

 

no i tu zaczelam myslec, ze to facet - tata???

wyjechal jak bylas jeszcze mala, no max nastolatka, jest Ci bliski

 

dopytalam z glupia frant: czy to kobieta

Cesarz; IV monet - no, facet - te 4 monet, jakby kiedys sie troche wypalil, nie jest teraz blisko z rodzina (uczuciowo)

 

i na wszelki wypadek - czy to dla Ciebie rodzina?

As pucharow; Cesarz; VI monet

mysle, ze jak najbardziej i wciaz daje troche kasy???

 

skad przyjedzie?

Swiat; III monet; Cesarz wynik As monet

z zagranicy - z wysp?? a konkretnia z Anglii ?

 

kiedy ostatni raz widzialas te osobe?

III monet; II puchary; IX monet wynik IX pucharow

 

u niej na miejscu (zagranica), pojechalas tam sama

 

kiedy?

zeszly rok : 2 monet

2 lata temu: Rycerz pucharow

->stawiam na to, ze 2 lata temu

 

w czwartek chyba nie spadne z krzesla XDDD

ale warto raz na jakis czas probowac

Edited by alathea
Link to comment
Share on other sites

Widzę, że głuchawo tu

 

Niedługo będziemy mieć w domu gościa, w związku z tym:

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)Siła,8 DenarówMyślę,że jeszcze trochę potrwa zanim do Was zawita..........stawiam na przełom lipiec, sierpień,może właśnie w wakacje.Monety wychodzą na miesiące to tak myślę,że na osiem miesięcy przyjedzie,chociaż bardziej by mi pasowało tygodnie :)

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)Rycerz denarówmężczyzna,brat,lub kuzyn- 25 lat.....do 30 stki

3. Skąd do nas przyjedzie?6 pucharówChyba z miejsca dla was rodzinnego związanego z przeszłością.........skąd korzenie rodzinne się wywodzą......

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?Diabełalbo 15 lat albo 15 miesięcy....hmmmm

Link to comment
Share on other sites

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

9 kielichów - to akurat 1-10.03, więc za późno już, może za 9 dni? Raczej do końca marca, ewentualnie początek kwietnia najpóźniej.

7 buław -na 7 dni (chociaż raz mi ta karta pokazała dokładnie 7 tygodni ale to chyba ciut za długo by było)

 

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

Kim jest: 6 mieczy -7 denarów -Wieża -kimś, z kim Ci się jakoś drastycznie kontakt urwał (może na skutek rozstania -wieża na rozwód mi najczęściej wychodzi), osoba ta wyjechała gdzieś lub po prostu się odcięła od kontaktów.. Najpierw pomyślałam o jednym z rodziców, albo kimś z rodzeństwa czy rodziny. Ale może być też przyjaciółka.

Płeć: 3 mieczy/2mieczy - kobieta po rozstaniu, rozwodzie

Wiek: Głupiec - dość młoda (albo wygląda na młodszą niż jest w rzeczywistości, do 30-stki raczej)

3. Skąd do nas przyjedzie?

Królowa Kielichów -Cesarzowa -Królowa Mieczy (dociągałam po jednej, a obrazek na wszystkich trzech bardzo podobny -nie mam pojęcia)

zza wody może albo z kraju nad wodą (chyba cieplej tam teraz niż u nas -Włochy, Hiszpania, coś podobnego, albo zielona Irlandia) -podróż samolotem

 

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

Rycerz Buław -wiosną ubiegłego roku, ewentualnie lipiec/sierpień

 

Całkiem nową talią leciałam, pierwszy rozkład ... zobaczymy:bezradny:

Link to comment
Share on other sites

Jak komuś czegoś nie zaznaczyłam to przeraszam, gubię się w cytatach :co_jest_na:

 

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

W piątek najbliższy. Zostanie do niedzieli rano (kalendarzowo 3 dni, w praktyce 2 dni)

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

Rodziną, kuzynka mojej mamy. Wiadomo - kobieta :lol: Ma ok. 65lat.

3. Skąd do nas przyjedzie?

Z Białorusi. Nie wiem czemu wychodziłam Wam woda, bo mieszka obecnie w okolicach Uralu.

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

Jakieś ponad 20 lat temu, pieluchy mi zmieniała :lol:

 

Faktycznie - przyjedzie z inną rodziną, gdzie obecnie jest. Ale jedynie ją podrzucą, wracają do siebie tego samego dnia.

Wizyta niespodziewana, że nas odwiedzi dowiedzieliśmy się jak była już jakiś czas w Polsce.

Ja mam w sumie pozytywne nastawienie, ale moja mama nie jest specjalnie zadowolona bo trwa remont.

Pewnie powiązanie z korzeniami jest - babcia jako jedyna z rodzeństwa przekroczyła "wschodnią granicę" wychodząc za dziadka. Reszta rodziny rozbita gdzieś po krajach byłego ZSRR. Nie utrzymujemy już od lat z nimi kontaktu.

 

1. Kiedy do nas zawita? Cesarz Kwiecień?

Na ile Cesarzowa Królowa Mieczy nie wiem, 3-7dni

 

2. Kim dla mnie jest ta osoba? Rycerz Monet Rydwan Brat, zmotoryzowany (ma pojazd, albo w innym mieście mieszka)

Płeć Rycerz Buław facet

Wiek dwa Monet, coś z dwójką, 22 lata..

 

 

3. Skąd do nas przyjedzie? Rycerz Kielichów 3 Buław.. Zza granicy? Anglia?

 

 

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę? Rycerz Mieczy 5 Mieczy

od 20 stycznia do 20 lutego (to Chrzanowska), albo 5 miesięcy temu ;)

 

10 pucharów,5 pucharów,9 pucharów

Ehh same puchary.ja sobie tak teraz mysle,ze moze przyjedzie nie tylko jedna osoba,ale jeszcze jedna,albo nawet cala rodzinka.Kiedys laczyly was silne stosunki,ale pózniej sie cos zepsulo,twoim zyczeniem bylo aby cie odwiedzila,wiec mysle,ze jestes dosc pozytywnie nastawiona.

 

Kim ten ktos jest dla ciebie?

7 pucharów-Królowa mieczy-5 monet

Hmm..chyba kobieta,wydaje mi sie,ze twoja stara przyacióla,moze przyjedzie jeszcze z mezem,lub moze jest w ciazy..

 

Na ile przyjedzie?

9 pucharów-10 mieczy-Papiezyca

Wydaje mi sie,ze na krótko moze tydzien albo dwa.

 

Skad przyjedzie?

Rycerz mieczy-Wieza-5 bulaw

Z domu,moze mieszka w innym miescie,albo gdzies dalej,chyba przywiezie lekkie problemy,moze ona ma po prostu trudna sytuacje,przyjedzie pogadac,wyzalic sie.

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

kiedy?

paz kielichów-naprawdę tutaj strzelam że od tygodnia

na ile?8 buław-chyba długo nie zabawi-tydzień może max

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

rycerz kielichów-kobieta

rycerz monet-do 35 lat

2 monet-kuzynka,jakies wiezy krwi są

3 Skąd do nas przyjedzie?

5 mieczy-wieża-paz monet-z zagranicy kraj (że inny) nad wodą stawiam tak jak Olka na Anglie lub skandynawię

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

10 mieczy-chyba bardzo dawno może do 10 lat

 

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

 

10 kielichów

w kwietniu/maju tak mi sie kielichy kojarzą z wodą i rozkwitem więc stawiam na wiosnę.

 

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

 

5 denarów przyjaciel.. meżczyzna wiek Giermek mieczy, czyli młody młodzież/dziecko daje około 16 -20 lat

 

3. Skąd do nas przyjedzie?

 

MAG - jakis ośrodek kształcenia, szkoła.. hmm gdzieś gdzie ostro się rozwija

 

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

 

Koło Fortuny - raczej widziałaś dawno i przez przypadek.. krótka wizyta bez zapowiedzi. w szczególnych okolicznościach

 

to by było na tyle.. hmm :))

 

chyba tez sie dolacze :)

juz dawno nie dostalam zimnego prysznica :P przyda sie...

 

jak tylko sobie myslaalm, kto to moze byc, to wyszlo mi inaczej niz w kartach - ze jest to pani w srednim wieku, rodzina i ze dawnoa jej nie widzialas (jak bylas mala dziewczynka, ze to jakas ciocia :P)

a co karty?

w zwiazku z czym przyjedzie?

Sad; VIII monet; Vpucharow/II mieczy ;wynik: Krolowa mieczy

jakies spotkanie rodzinne, przyjada tez inni, ale ta osoba dolaczy do Was sama...

no wlasnie nie wiem, czy dolaczy - bo ta Krolowa mieczy... albo moze ktos nie jest zadowowlony z przyjazdu tej osoby..

 

EDIT: oj, ten Sad - to przeciez tez Wielkanoc :).

 

kim jest dla Ciebie ta osoba?

Mag/Diabel/Cesarzowa; Walet kijow/Rycerz kijow; Walet pucharow/Moc wynik As kijow

 

no i tu zaczelam myslec, ze to facet - tata???

wyjechal jak bylas jeszcze mala, no max nastolatka, jest Ci bliski

 

dopytalam z glupia frant: czy to kobieta

Cesarz; IV monet - no, facet - te 4 monet, jakby kiedys sie troche wypalil, nie jest teraz blisko z rodzina (uczuciowo)

 

i na wszelki wypadek - czy to dla Ciebie rodzina?

As pucharow; Cesarz; VI monet

mysle, ze jak najbardziej i wciaz daje troche kasy???

 

skad przyjedzie?

Swiat; III monet; Cesarz wynik As monet

z zagranicy - z wysp?? a konkretnia z Anglii ?

 

kiedy ostatni raz widzialas te osobe?

III monet; II puchary; IX monet wynik IX pucharow

 

u niej na miejscu (zagranica), pojechalas tam sama

 

kiedy?

zeszly rok : 2 monet

2 lata temu: Rycerz pucharow

->stawiam na to, ze 2 lata temu

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)Siła,8 DenarówMyślę,że jeszcze trochę potrwa zanim do Was zawita..........stawiam na przełom lipiec, sierpień,może właśnie w wakacje.Monety wychodzą na miesiące to tak myślę,że na osiem miesięcy przyjedzie,chociaż bardziej by mi pasowało tygodnie :)

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)Rycerz denarówmężczyzna,brat,lub kuzyn- 25 lat.....do 30 stki

3. Skąd do nas przyjedzie?6 pucharówChyba z miejsca dla was rodzinnego związanego z przeszłością.........skąd korzenie rodzinne się wywodzą......

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?Diabełalbo 15 lat- najbliżej :)) albo 15 miesięcy....hmmmm

 

1. Kiedy do nas zawita? (jak ktoś chce to przy okazji: na ile?)

9 kielichów - to akurat 1-10.03, więc za późno już, może za 9 dni? Raczej do końca marca, ewentualnie początek kwietnia najpóźniej.

7 buław -na 7 dni (chociaż raz mi ta karta pokazała dokładnie 7 tygodni ale to chyba ciut za długo by było)

 

2. Kim dla mnie jest ta osoba? (możecie też spróbować określić płeć i wiek)

Kim jest: 6 mieczy -7 denarów -Wieża -kimś, z kim Ci się jakoś drastycznie kontakt urwał (może na skutek rozstania -wieża na rozwód mi najczęściej wychodzi), osoba ta wyjechała gdzieś lub po prostu się odcięła od kontaktów.. Najpierw pomyślałam o jednym z rodziców, albo kimś z rodzeństwa czy rodziny. Ale może być też przyjaciółka.

Płeć: 3 mieczy/2mieczy - kobieta po rozstaniu, rozwodzie

Wiek: Głupiec - dość młoda (albo wygląda na młodszą niż jest w rzeczywistości, do 30-stki raczej)

 

3. Skąd do nas przyjedzie?

Królowa Kielichów -Cesarzowa -Królowa Mieczy (dociągałam po jednej, a obrazek na wszystkich trzech bardzo podobny -nie mam pojęcia)

zza wody może albo z kraju nad wodą (chyba cieplej tam teraz niż u nas -Włochy, Hiszpania, coś podobnego, albo zielona Irlandia) -podróż samolotem

 

4. Kiedy ostatni raz widziałam tę osobę?

Rycerz Buław -wiosną ubiegłego roku, ewentualnie lipiec/sierpień

 

PUNKT CHYBA DLA dezire3 ZNÓW :buzki:

Specjalnie wyróżnienie punktowe dla Bagheery (chyba nikt nie będzie protestował), żeby zachęcić ją do słuchania intuicji :_oczko:

 

EDIT: dezire3 poczeka na punkcik, bo musze wcześniej jeszcze komuś dać ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest alathea

:boje_sie_na: no bo ja ja zobaczylam... taka starsza pania... i ciebie jako mala dziewczynke...

zanim zajelam sie tarotem, umialam to lepiej - teraz juz tylko jakies szczatki zostaly

 

bardzo dziekuje :wstydnis:

Link to comment
Share on other sites

:boje_sie_na: no bo ja ja zobaczylam... taka starsza pania... i ciebie jako mala dziewczynke...

zanim zajelam sie tarotem, umialam to lepiej - teraz juz tylko jakies szczatki zostaly

 

bardzo dziekuje :wstydnis:

 

Ładny bąbel kiedyś byłam? Szkoda, że minęło :lol:

 

I nie ma za co, należało się :bukiet_na:

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje dla wszystkich bo wszystkie cos utrafiłysmy:serducho::serducho::serducho:

 

 

Dokładnie :buzki:

 

Ale rozwiązała się zagadka mała, chyba wszystkim wychodziła młoda osoba... Choć "ciocia" ma ponad 60lat mało nie padłam na jej widok, wiele trzydziestolatek mogłoby jej pozazdrościć :lol: Kurde, musze przeliczyć ile % genów mamy tych samych :_zacieszacz:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...