Jump to content
Alicja1907

prosze o pomoc w interpretacji :)

Recommended Posts

Alicja1907

zadałam pytanie czy z panem P. będę się spotykać(w okresie do wakacji) z układu zwycięstwo wyszło mi:

9kier****król pik

walet karo***walet kier

7kier****8kier

8 trefl

Żadna z kart nie była odwrócona

 

Z mojej interpretacji wynika,że spotkania się odbędą.Może będą troszkę bardziej takie w stronę namiętności

 

Następnym pytaniem było czy z panem P. będziemy próbować stworzyć związek.Wybrałam ten sam układ:

 

Król trefl***10 karo

Dama kier***9 karo

10 trefl***9 trefl

10 kier

Żadna karta nie była odwrócona

 

Z mojej interpretacji wynika,że bardziej niż na związku skupie się na nauce(matura) ale co z tego wyjdzie?

 

Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Trina7

Hej:)

wg mojej interpretacji, sprawy przedstawiają się następująco:

 

1 pytanie

Spotykać się będziecie. Widać dla Ciebie sukces, zarówno w szkole jak i miłości.Będziesz musiała dokonać wyboru...Dowiesz się o jakiejś radosnej i dobrej wiadomości, która będzie dla Ciebie bardzo ważna. Możliwe pozytywne zmiany w twoim życiu.Zastanów się czy nie marnujesz czasu z tym panem P. Widać również w tym rozłożeniu, że jest jakiś związek poza związkiem, tzn. potajemna miłość. Dodatkowo u Ciebie zapowiedz oficjalnego związku lub zawodowego sukcesu, widać tu jeszcze jakąś brunetkę koło Was.

2 pytanie

jeśli chodzi o szkołę, to będzie wspierał Cię silny mężczyzna o ciemnych włosach. Widać jakiś wyjazd. Musisz się skupić na nauce, bo inaczej, może być ciężko...ale dasz radę:lol: A związek uda Wam się stworzyć, może nawet go zalegalizujecie.Będziecie myśleć tylko o sobie i swoich uczuciach.

 

Pozdrawiam

Edited by Trina7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alicja1907

Sprawa jest taka: obecnie jestem w zwiazku jednak chce sie wycofac z niego,poniewaz nie widze z M. przyszlosci..Czemu?Chce miec w zyciu lepiej,lzej,a on mi to utrudnia...od 3 lat namawiam go zeby rozpoczal jakies studia->odp NIE namawialam go zeby znalazl normalna prace(teraz "pracuje" jako ochroniarz) to sobie wymyslil prace jako straznik wiezienny(1.nie zarabiaja wcale duzo,2.bedzie mial kontakt z bronia,3.jakie tam jest srodowisko)...Chce zeby sie rozwijal a on sie cofa...i przy okazji mnie ciagnie w dol...jestem przerazona faktem co sie ze mnie zrobilo przez te 3 lata...Myslalam,ze zwiazek z tym panem P. bylby lepszy...Jest on inteligentny,studiuje,wie co chce w zyciu robic,a nie jak M. jak chcialam JA szukac mu pracy i zapytalam co by chcial robic odpowiedzial nie wiem...

Marnowanie czasu z P?Co ja mam robic:( to jest czas na okreslenie sie a tu o :( tym bardziej,ze M ma juz swoje lata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Trina7

Jeśli chodzi o M., to nie możesz żyć za niego, skoro nie ma aspiracji aby pójść na studia, to go do tego nie zmuszaj. Praca w więziennictwie wcale nie jest taka zła, uwierz mi tam nawet zwykły "klawisz" musi przejść różnego rodzaju szkolenia, taka praca bywa rozwijająca- ale to też zależy od człowieka. Środowisko, co prawda jest nie za ciekawe, ale można się tam dużo nauczyć- przede wszystkim życia. Praca z osobami skazanymi też jest rozwijająca, a nóż podejmie decyzję o tym aby studiować na socjologii lub resocjalizacji. Pieniądze, nie są tam za duże... Powiedz mi, czy Ty chcesz iść na studia? i czy czasem nie jest tak, że Ty porównujesz tych obu panów... jeśli tak, to jesteś na najlepszej drodze do szykowania sobie na własne życzenie problemów emocjonalnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alicja1907

No dla mnie studia to rzecz oczywista... Wlasnie wiem,ze nie moge zyc za niego dlatego niestety ale bedziemy musieli sie pozegnac... Porownywanie?hmm..ja poprostu przedstawilam sobie ich osobowosci...no i bylam ciekawa czy z P. mialoby szanse cos wyjsc... bo to ze M. do mnie nie pasuje juz na samym poczatku mi inni to mowili...ale wtedy bylam mloda,mialam zaledwie 16 lat i imponowal mi tym ze byl starszy ze dziewczyny na niego "lecialy"...teraz mam inne bardziej "dorosle" wymagania..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Trina7

Jeśli czujesz, że czas najwyższy zakończyć swój związek z panem M. to tak zrób. Karty Ci wyraźnie powiedziały, że możesz być szczęśliwa z panem P., tyle tylko, że od Ciebie będzie zależało czy to wszystko, cała radość z P. zmieni się w szczęście na lata....:)czeka Cię trudny wybór!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...