edith171 Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 witam, mam pytanie czy istnieje jakis amulet na przyciaganie pieniedzy???...jestem kompletnie zielona , jezeli chodzi o ten temat...pozatym mimo ze nie naleze do osob rozrzutnych , to mam mega pecha i nawet jesli przez chwile moja sytuacja finansowa zaczyna sie stabilizowac, to po chwili znow pojawiaja sie jakies dziwne zbiegi okolicznosci w ktorych trace wszystko, nie wiem jak sobie juz z tym radzic...moj znajomy powiedzial mi ze to moze sie wiazac z moim imieniem - Edyta, ktore jak twierdzi oznacza walcząca o majątek, bogactwo albo ze poprostu pieniadze mnie nie lubia. JA nie chce milionow na koncie , tylko stabilizacji, zebym sie ciagle nie martwila ... porady!!!! prosze... edith Cytuj
Chavakiah Discipuli Napisano 20 Kwietnia 2010 Napisano 20 Kwietnia 2010 Jest jeden świetny - Twój umysł. Jak masz pecha to go wyrzuć. Co Ty na to? Cytuj
Asus Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 Wiele tradycji magicznych ma takie amulety. W tradycjach szamanistycznych stosuje się na tego typu kłopoty specjalnie robione amulety - fetysze, czyli przedmioty w krotych zamieszkują odpowiednie duchy mające pomagać cżłowiekowi w kwestiach finansowych. Mają ta przewage nad innymi amuletami ze kazdy jest robiony przez szamana lub czarownika indywidualnie dla potrzeb konkretnej osoby, a takze jest to duch dziłający samodzilenie, o dużej dozie sprytu. Cytuj
Belen Napisano 21 Kwietnia 2010 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Poczytaj o runie Fehu, w dziale o runach. Albo masz. Skrypty runiczne. Może znajdziesz jakiś dla siebie. http://www.ezoforum.pl/skrypty-runiczne-i-bindruny/4448-skrypty-runiczne-dotyczace-pracy-i-finansow.html Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Belen Cytuj