Skocz do zawartości

Potrzebuję... więcej znajomych?


bolleek

Rekomendowane odpowiedzi

Troszkę mi ciężko już z tym.. Coraz częściej wydaje mi się, że zamiast powiększać się, moja liczba znajomych maleje.

Wnioskuję to po tym, że np. kiedy wychodzą gdzieś, nigdy po mnie nie zadzwonią, jak ja się nie odezwę, to nikt do mnie z Nich nie napisze.. Z tym wiążą się ogromne postanowienia w moim życiu - chcę się od moich aktualnych znajomych odciąć, żeby mnie nie krzywdzili, po gimnazjum (to już od września) chcę iść do internatu i do szkoły do WROCŁAWIA (a jestem z Zielonej Góry (lubuskie)), żeby tylko o nich zapomnieć, i żeby mnie nie ranili.. Możecie mi jakoś pomóc? Co w tym wszystkim siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to ten czas, w którym Ci prawdziwi ujawnią się, a fałszywi odejdą. Pomyśl nad tym. A poza tym to, że po Ciebie nie dzwonią to nie koniec świata. ;) Szukaj nowego towarzystwa. Zmiana szkoły to bardzo dobry moment do tego typu 'operacji'.

Btw najlepiej z nikim nie być blisko. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sheina

Wybierać, zmieniać jak trzeba odejśc i ...szukać nowych znajomości. Nic na siłe. Ważne, zebys czuł się dobrze. Tylko czasami my mamy w tynm sporączesc winy, nie zawsze to ktoś jest winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość paulinqa123

czasami jest tak że Ty po prostu widzisz wiecej rzeczy niz Twoi znajomi i przez to w pewien sposób sie od siebie oddalacie albo oni odbierają Cie w inny sposób.. wydaje im sie ze Cie znają a tak na prawde wcale tak nie jest, nie przemuj sie nimi... warto miec jednego przyjaciela a prawdziwego niż wielu a falszywych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach